Nuo iki šiol naudotų papildomų sekcijų, naujosios skiriasi tuo, kad užgesus posūkį į dešinę leidžiančiam papildomos sekcijos signalui, jį iš karto pakeičia šviečiantis raudonas apskritimas.
Jis vairuotojui praneša, kad sukti į dešinę tuo metu yra draudžiama.
Rusų portalas mos.ru rašo, kad tokiu būdu eismo organizavimo centras siekia padidinti saugumą įveikiant sankryžas. Vien užgesęs žalias signalas vairuotojams gali keldavo abejonių, tačiau dabar visi maskviečiai žinos, kad sukti degant raudonai papildomai sekcijai – draudžiama.
Tuo pat metu buvo patobulintas ir žalios rodyklės veikimas. Atsirado švieslentė, kurioje rodoma, kiek laiko dar degs papildoma sekcija.
Ar šviesoforai su modernizuotomis papildomomis sekcijos bus naudojami ir kitose sankryžose paaiškės įvertinus bandomojo projekto rezultatus. Jei eismo saugomo rodikliai pagerės, apie tai bus svarstoma.
Maskvoje yra beveik 2,3 tūkst. įvairių šviesoforų. Kai kuriose gatvėse atliekami eksperimentai diegiant automatinį jų valdymą, kuris gebėtų prisitaikyti prie eismo spūsčių.
Kaip skelbia vietos žiniasklaida, naujos įrangos diegimas leido vidutinį automobilių greitį piko metu padidinti keturiais procentais.
Žadama, kad iki metų pabaigos šviesoforai automatiškai bus valdomi 20 Maksvos apylinkių magistralių.