Nors šioje vietoje prospektas turi net tris eismo juostas viena kryptimi, nekantrus vairuotojas stengėsi iškarto persirikiuoti į antrą ar net trečią eismo juostą. Manevrui nepavykus teko jungti atbulinę pavarą ir taip sukelti dar daugiau pavojų ne vienam aplinkiniam vairuotojui.
Situaciją pakomentavo ir saugaus eismo ekspertas Artūras Pakėnas, kurio, deja, ši situacija nenustebino: „Standartinė ir niekuo neišsiskirianti situacija.
Per nekantrumą žmonės tiesiog bando važiuoti tikėdamiesi, kad kažkam pradės kliudyti ir jie sustos praleisti. Tik šiuo atveju tai padaryta nemokšiškai ir sukeliant pavojų kitiems“.
Apie vairuotojo poelgį A. Pakėnas turėjo ir daugiau pastebėjimu.
„Manau, kad dar viena klaida yra tai, kad tokiame intensyviame kelyje bandyta iš karto lįsti per keletą juostų – tai pavojingai naivu. Reikėjo, kaip ir buvo padaryta veliau, įsukti i pirmąją juosta, o vėliau persirikiuoti kur reikia. Taip – apsisukti (jei to buvo norima) pavyks tik sekančioje apsisukimo vietoje, bet taip gerokai saugiau“.
Paklausus kodėl žmonės taip elgiasi, didelę patirtį turintis vairavimo instruktorius ilgai nedvejojęs atsakė, kad vairuotojai dažniausiai rūpindamiesi savo reikalais užsimiršta, kad dalyvauja viešame eisme, kur reikia laikytis ne tik Kelių eismo taisyklių, bet ir elementaraus atsargumo.
„Tai tas stebuklingas „man reikia“ ir visiškas situacijos nematymas, nesugebėjimas planuoti maršruto atsižvelgiant į eismą ir panašiai. Kur taip išmokstama vairuoti atsakyas irgi paprastas – šeimoje. Bet tai jau kita ir labai plati tema apie požiūrį į vairavimą Lietuvoje“,- apie vairuotojo poelgį ir vairavimo kultūrą užbaigė ekspertas.