Kas slepiasi po apgaulingu naujausio „Tesla“ modelio kėbulu?

Per Paryžiaus automobilių parodą visuomenę erzinęs užuominomis apie modelį D, "Tesla" vadovas Elonas Muskas pademonstravo naujausią įmonės modelį „Tesla Model S P85D“.

„Tesla S“ sedano su dviem elektros varikliais pristatymas Kalifornijoje.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
„Tesla S“ sedano su dviem elektros varikliais pristatymas Kalifornijoje.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 13, 2014, 2:51 PM, atnaujinta Jan 27, 2018, 1:08 PM

Automobilis išvaizda nesiskiria nuo kitų "Model S" sedanų, tačiau permainos automobilio viduje yra įspūdingos. Jis tapo dar galingesnis ir, negana to, varomas visais ratais. "Tesla Model S P85D" tapo pirmuoju serijiniu elektromobiliu, varomu visais keturiais ratais.

Galingiausia versija – dar greitesnė

P85D modifikacijoje vietoje senojo 470 AG variklio bus montuojama rimtesnė dviguba jėgainė, kurios bendra galia sieks 691 AG – 221 AG priekinei ašiai ir 470 AG galiniams ratams. Būtent tokia konfigūracija leidžia automobiliui nuo 0 iki 96 km/val. įsibėgėti per 3,2 s ir išvystyti 250 km/val. maksimalų greitį.

Ekonominė šio patobulinimo pusė ne mažiau įspūdinga. Galingiausias „Tesla“ sedanas pabrangs 14,6 tūkst. dolerių arba beveik 40 tūkst. litų.

Naujausias kompanijos vadovo ir vyriausio inžinieriaus E.Musko kūrinys taip pat turės 10 mylių (16 km) didesnį veikimo nuotolį. Padidinus variklių efektyvumą netgi versija su vienu 85 kWh motoru įveiks 265 mylias (432 km). Bazinis 85D modelis vienu įkrovimu įveiks 295 mylias (480 km), o sportiškiausia P85 D versija tik 275 mylias arba 450 km.

Nuo šiol tiek 60, tiek ir 85 kWh elektros motorus turintiems „Model S“ sedanams bus galima montuoti antrą variklį ir paversti automobilį varomu keturiais ratais.

Tai papildomai kainuos 4 tūkst. dolerių (11 tūkst. Lt), tačiau sutrumpins įsibėgėjimo nuo 0 iki 96 km/val. laiką 0,2 s. Taip pat pasikeis ir maksimalus greitis – silpnesnės versijos 8 km/val. iki 204 km/val., o galingesnės 50 km/val. iki 250 km/val.

Įdomu tai, kad bendra bazinės versijos variklių išvystoma galia sumažės nuo 380 iki 376 AG, tačiau dėl kiekvieną ašį varantys 188 AG padarys automobilį dinamiškesnį.

Visi „Model S“ elektromobiliai su keturių ratų pavara nuo šiol bus žymimi raide „D“, o sportiškiausias P85 modelis su tokia transmisija bus žinomas kaip P85D.

Atvažiuos iki vairuotojo

Kita svarbi naujiena „Tesla S“ įrangoje bus greičio palaikymo ir autonominio vairavimo technologijos. Ją sudaro didelį atstumą į priekį galintis sekti radaras, kamera, galinti atpažinti ženklus ir pastebėti pėsčiuosius ir 360 laipsnių spinduliu veikiantis radaras.

Minėta įranga veiks kartu su palydoviniu imtuvu, navigaciją ir stebės eismą aplinkui, taigi praktiškai automobilio valdymas iš dalies jau taps automatizuotas. Nelaimei, minėta įranga negali būti montuojama į senesnius „Model S“.

Pagalbinės vairavimo sistemos reiškia, kad automobilis galės pats atsistoti į laisvą vietą ir atvažiuoti iki vietos, kur jo laukiate. Tiesa, pastaroji funkcija veiks tik privačioje teritorijoje. Užprogramavus kalendorių automobilis netgi gali pasitikti vairuotoją norimu laiku.

Pirmosios „Model S“ versijos su dviem elektros motorais klientams bus pristatytos ateinančių metų vasarį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.