Nauja technologija sukels baterijų proveržį – įsitraukė viena didžiausių kompanijų

Jau kurį laiką automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.

 Prognozuojama, kad išsprendus gamybos stambiu mastu problemas, kieto būvio baterijos greitai išstums šiuo metu naudojamus ličio jonų akumuliatorius.<br> newspress.co.uk nuotr.
 Prognozuojama, kad išsprendus gamybos stambiu mastu problemas, kieto būvio baterijos greitai išstums šiuo metu naudojamus ličio jonų akumuliatorius.<br> newspress.co.uk nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-11-05 21:34

Šioje srityje dirba daug skirtingų vystytojų ir jie nurodo skirtingą laiką, kada tokios baterijos galėtų patekti į rinką. 

Pritraukia naujus investuotojus

Dabar prie šios greitėjančios kieto būvio baterijų kūrimo ir komercializavimo karuselės prisijungia ir puikiai žinoma „Hyundai“ kompanija. 

Investavusi į kieto būvio baterijų technologiją ji paskelbė, kad reikalauja komercializacijos proveržio.

Manoma, kad kieto būvio baterijos gali užtikrinti didesnį energijos tankio potencialą ir yra daug saugesnės nei įprastos ličio jonų baterijos. 

Visgi dar nėra įmonės, galinčios tokias baterijas gaminti dideliu mastu ir patrauklia kaina. Tik esant tokioms sąlygoms ši technologija galės rimtai konkuruoti su ličio jonų baterijomis.

Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ paskelbė, kad per savo dukterinę įmonę „Hyundai Cradle“ investuoja į JAV įsikūrusią „Ionic Materials“ kompaniją, kuri ganėtinai intensyviai vysto kieto būvio baterijų technologiją.

Kiek ankščiau skelbėme apie tai, kad į šią bendrovę investavo „Samsung“ bei „Dyson“, o vėliau prisijungė ir „A123 Systems“. 

Pastaroji yra pasaulinė lyderė, teikianti išsamius energijos saugojimo sprendimus, naudojant pažangias akumuliatorių sistemas, skirtas naudoti transporto ir pramonės sektoriuose. 

Vis daugiau su baterijų rinka itin glaudžiai susijusių kompanijų įžvelgia „Ionic Materials“ kompanijos kieto būvio baterijų potencialą.

Ieško efektyviausio sprendimo

Sprendimą komentuodamas „Hyundai Cradle“ viceprezidentas Johnas Suhas sakė: „Ionic Materials proveržio technologija jau šiandien gali žymiai pagerinti baterijų technologiją. 

Mes visada ieškome būdų, kaip užtikrinti, kad mūsų automobiliai pasižymėtų aukščiausio lygio švariais ir efektyviais sprendimais. 

Investicijos padės mums išlikti baterijų vystymo lyderiais ir leis sukurti ekologiškesnes transporto priemones.“

„Ionic Materials“ jau paskelbė apie keletą pasiekimų. Tarp jų yra naujųjų baterijų saugumas, mažesnės gamybos sąnaudos dėl naudojamų pigesnių cheminių medžiagų ir didesnis našumas.

„Ionic Materials“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mike‘as Zimmermanas neslėpė džiaugsmo dėl dar vienos investicijos į jo naujųjų baterijų technologiją.

„Hyundai investicija yra dar vienas rimtas mūsų įmonės postūmis judėti į preikį. 

Tai tik parodo, kad mes einame teisinga linkme ir tai darome itin greitai. 

Naudodamiesi nuolatine mūsų investicinių partnerių pagalba išplėtėme savo tyrimų galimybes ir padidinome specialistų komandą, kad galėtume patenkinti vis didėjančią šios technologijos paklausą.“

Pagrindinė problema išlieka

Pagrindinė kieto būvio baterijų technologijos problema buvo ir vis dar yra komercializacija. 

Niekas nesugebėjo šios technologijos įvesti į rinką už patrauklią kainą. „Ionic Materials“ teigia, kad jų baterijos bus ne tik geresnės, bet ir sugebės konkuruoti su esamomis ličio jonų baterijomis.

Kompanijos atstovai tvirtina, kad naudojamos technologijos yra pajėgios sumažinti baterijų kainą. 

Joms naudojamos pigesnės medžiagos, o be to šios baterijos pasižymi didesniu energijos tankiu, todėl vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti didesnius atstumus. 

„Ionic Materials“ teigia, kad jų sukurtą kieto būvio bateriją pagaminti bus lengviau nei tradicines ličio jonų baterijas, kuriose naudojamas skystas elektrolitas.

Kompanija nepaskelbė konkretaus grafiko ir kada jau būtų galima tikėtis šios technologijos komercializavimo. Kitos įmonės užsimena, kad kad tokių baterijų komercializavimas galėtų įvykti bet kada, bet ne vėliau kaip iki 2025 metų.

„Ionic Materials“ pamažu pereina iš laboratorinių tyrimų į technologijos komercializavimą. 

Kompanija sugeba pritraukti didžiųjų koncernų investicijas, todėl belieka tik sulaukti kol jos produktas bus prieinamas visiems.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl darbo imigrantai svarbūs Lietuvos ekonomikai?