Lietuviams masiškai prireikė dviračių: iššlavė sandėlius

Dviračių parduotuvėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių. Didžiausia pirkėjų banga užpuolė karantino metu, todėl iki šiol šių transporto priemonių parduotuvėse liko vos keletas rūšių.

Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>T.Bauro nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>T.Bauro nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>D.Umbraso nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>D.Umbraso nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>M.Patašiaus nuotr.
Dviračių įmonėse pastaruoju metu trūksta einamiausių dviračių.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Evelina Katinaitė

Jul 5, 2020, 12:07 PM

Vilnietė Kotryna nusprendė įsigyti moterišką hibridinį dviratį pasivažinėjimams mieste, tačiau susidūrė su jų trūkumu. Šią transporto priemonę teko ieškoti net keliose parduotuvėse.

„Apvažiavau penkias parduotuves, kol suradau šį dviratį. Kone visur atsakydavo, kad tokių dviračių neturi ir artimiausiu metu neturės. Galiausiai, radusi norimą dviratį vienoje parduotuvėje, sumokėjau 1500 Eur. Jeigu būčiau užsakinėjusi šią transporto priemonę anksčiau, manau, kad būčiau sutaupiusi ir būčiau galėjusi rinktis iš daugiau spalvų“, – pasakojo Kotryna.

Paėmė paskolą

„Dviračių arenos“ įmonės direktorius Robertas Jasiulevičius skundėsi, kad dviračių trūkumą pradėjo jausti jau nuo gegužės pradžios. Intensyviausia prekyba šioje įmonėje prasidėjo balandį, o birželio mėnesį dviračius pirko net 200 žmonių.

Palyginti praėjusius metus su šiais, gegužės mėnesį buvo dviguba prekyba. Įmonės direktorius mano, kad tiek daug dviračių perka, nes žmonės neplanuoja išvykti į užsienį.

„Perkamiausi mūsų įmonėje dviračiai – „Scott“. Dviračius užsakinėjame daugiausia iš Vokietijos ir Belgijos. Gegužės mėnesį šių šalių sandėliuose viskas buvo išpirkta. Net darėme išankstinius užsakymus, tačiau jie buvo apriboti.

Dabar dviračių turime, nes iš karto pajaučiau, kad bus stygius. Pasiėmiau iš banko didelę paskolą ir pirkau tuos dviračius. Einamiausi modeliai, kurie dabar perkamiausi, baigiasi. Tačiau bendras kiekis yra didelis, nes spėjome įsigyti“, – situaciją įmonėje naujienų portalui lrytas.lt komentavo R.Jasiulevičius.

Vasario mėnesį daromi užsakymai kitiems metams, todėl dabar jau gaminami 2021 m. modeliai. R.Jasiulevičius informavo, kad kalnų 29 colių ir moteriškų hibridinių dviračių kainos svyruoja nuo 500 iki 800 Eur. „Dviračių arena“ parduotuvėje stovėdavo po 20 kalnų dviračių, o dabar beliko tik du. Moteriškų hibridinių – keturi.

Kainos šioje parduotuvėje nepasikeitė, dabar tik nedaro nuolaidų. Suaugusiems pigiausias dviratis – 400 Eur, o brangiausias elektrinis dviratis yra už 6,5 tūkst. Eur. Pagal užsakymą net būna iki 10 tūkst.

Paveikė karantinas

Dviračių parduotuvės „Bikko.lt“ įmonės direktorius Julijus Zaura naujienų portalui lrytas.lt teigė, kad dėl staigaus poreikio daug dviračių yra išparduota. Patys populiariausi dviračiai, kurių trūksta – kalnų 29 colių, hibridinis „Cross“ bei elektrinis. Juos masiškai išpirko balandį bei gegužę. Suaugusių paprastų dviračių kainos svyruoja nuo 150 iki 13 tūkst. Eur, kurie daromi pagal užsakymą.

Šį staigų pirkimą paveikė žmonių neužimtumas ir pajautimas, kad gali sėkmingai bei sportiškai praleisti savaitgalį.

„Jeigu karantinas vyktų rudenį, tai greičiausiai visi pirktų kompiuterius. Dviratį pradėjo naudoti kaip saugią transporto priemonę. Valstybės paramos sudubliavimas taip pat padarė nemažą įtaką įsigyti šią transporto priemonę. Todėl dabar netrūksta žmonių besikreipiančių dėl paraiškų pildymo“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo J.Zaura.

Dabar reikia ieškoti alternatyvos

„Ponas dviratis“ parduotuvės vadovas Ignas Lasauskas sako, kad užsakinėja dviračius pagal užsakymus Latvijoje ir Estijoje. Tačiau juose jau tušti sandėliai. Miesto hibridinių dviračių šiemet sunku gauti, nes jie patys populiariausi. Įmonėje „Ponas dviratis“ gegužės ir birželio mėnesį prekyba dviračiais buvo intensyviausia.

„Dabar dviračių pirkimo banga atslūgo. Gal dėl to, nes klientui nedaug ką galime pasiūlyti. Po karantino kainų nepakeitėme, nes laikėmės savo kainų politikos. Mes visuomet parduodame dviračius mažesne kaina, nes jie būna neišbandyti“, – aiškino I.Lasauskas.

Renkantis dviratį šiuo metu reikia ieškoti alternatyvos. Rinktis prastesnį arba brangesnį variantą, nes populiarus vidurkis išparduotas. Renkantis dviratį reikia atsižvelgti, kur ir kiek važinėsime, kad dviratis būtų tam pritaikytas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.