Skelbia, kada reikėtų visiškai uždrausti automobilius su benzininiais ir dyzeliniais varikliais

Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.

Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobiliai su vidaus degimo varikliai negali būti parduodami po 2028 m., teigia aplinkosaugos organizacijos „Greenpeace“ padalinys Vokietijoje, remdamasis tyrimu apie Paryžiaus klimato kaitos susitarimo tikslų įgyvendinimą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 14, 2020, 2:01 PM, atnaujinta Sep 14, 2020, 2:06 PM

Be to, Europoje nuo 2040-ųjų turi būti uždrausta važinėti benzininiais ir dyzeliniais automobiliais, teigia organizacija.

„Greenpeace“ pabrėžia, kad, nors daugelyje ūkio sektorių šiltnamio dujų emisijos sumažėjo, transporto srityje taršos kiekis nesikeičia. Organizacijos teigimu, pastaruoju metu transporto išmetamų šiltnamio dujų kiekis buvo 28 proc. didesnis nei 1990 m.

„Šis tyrimas parodo, kad turime pereiti nuo vidaus degimo variklių kur kas sparčiau nei manyta ir tuo pačiu drastiškai mažinti keliuose esančių automobilių skaičių“, – sakė „Greenpeace“ atstovas Benjaminas Stephanas.

„Greenpeace“ rekomenduoja skatinti viešojo transporto naudojimą ir dviračių infrastruktūrą, kad būtų sukurtos alternatyvomis įprastiems automobiliams.

„Tie, kurie skatina vidaus degimo variklių naudojimą, ignoruoja klimato krizės padarinius ir visuotinę automobilių sektoriaus dinamiką“, – tikino B. Stephanas.

Pagal 2015 m. Paryžiaus klimato kaitos susitarimą, dauguma pasaulio šalių įsipareigojo siekti apriboti temperatūros augimą ties 2 laipsniais Celsijaus, palyginti su iki pramonės revoliucijos fiksuota temperatūra.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.