Į keleivių priekaištus lipant į autobusus vairuotojai atkerta: „Neturime laiko žaisti su kiekvienu“

Sostinėje prie kiekvienos stotelės atvykusių kai kurių autobusų slenkstis šiek tiek pažemėja, kad tarpas tarp jo ir šaligatvio liktų kuo mažesnis. Tačiau Kaune ši funkcija beveik nenaudojama. Kodėl jos atsisakyta?

M.Grigelis taip pat atkreipė dėmesį, kad ne visa Kauno miesto infrastruktūra sutvarkyta tinkamai, todėl prie kai kurių įvažų tinkamai sustoti, kad susidarytų kuo mažesnis tarpas tarp slenksčio ir šaligatvio, kartais net neįmanoma.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
M.Grigelis taip pat atkreipė dėmesį, kad ne visa Kauno miesto infrastruktūra sutvarkyta tinkamai, todėl prie kai kurių įvažų tinkamai sustoti, kad susidarytų kuo mažesnis tarpas tarp slenksčio ir šaligatvio, kartais net neįmanoma.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Visi šiuo metu Kaune kursuojantys 293 autobusai ir 141 troleibusas yra žemagrindžiai, tačiau funkcija, kai prie stotelės atvykęs autobusas ar troleibusas dar ir pasvyra, Kaune naudojama itin retai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Visi šiuo metu Kaune kursuojantys 293 autobusai ir 141 troleibusas yra žemagrindžiai, tačiau funkcija, kai prie stotelės atvykęs autobusas ar troleibusas dar ir pasvyra, Kaune naudojama itin retai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Visi šiuo metu Kaune kursuojantys 293 autobusai ir 141 troleibusas yra žemagrindžiai, tačiau funkcija, kai prie stotelės atvykęs autobusas ar troleibusas dar ir pasvyra, Kaune naudojama itin retai.<br>V.Skaraičio nuotr.
Visi šiuo metu Kaune kursuojantys 293 autobusai ir 141 troleibusas yra žemagrindžiai, tačiau funkcija, kai prie stotelės atvykęs autobusas ar troleibusas dar ir pasvyra, Kaune naudojama itin retai.<br>V.Skaraičio nuotr.
M.Grigelis taip pat atkreipė dėmesį, kad ne visa Kauno miesto infrastruktūra sutvarkyta tinkamai, todėl prie kai kurių įvažų tinkamai sustoti, kad susidarytų kuo mažesnis tarpas tarp slenksčio ir šaligatvio, kartais net neįmanoma.<br>V.Balkūno nuotr.
M.Grigelis taip pat atkreipė dėmesį, kad ne visa Kauno miesto infrastruktūra sutvarkyta tinkamai, todėl prie kai kurių įvažų tinkamai sustoti, kad susidarytų kuo mažesnis tarpas tarp slenksčio ir šaligatvio, kartais net neįmanoma.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2022-02-08 19:28

Kartu su keliais kitais žmonėmis Sporto gatvės viešojo transporto stotelėje laukia aklasis. Ar jam nereikės pagalbos lipant į autobusą? Sako, kad ne. Atvyksta autobusas, sustoja, tačiau nors ir yra žemagrindis, susidaro nedidelis laiptelis, tad įlipdamas neįgalus vyras už jo užkliūna, laimei, išsilaiko ant kojų.

Nors šio autobuso vairuotojas ir nesusiprato paspausti papildomo mygtuko, kuris amortizuoja susidariusį tarpą tarp šaligatvio krašto ir transporto priemonės slenksčio, tačiau, pamatęs su neregio lazdele ir tamsiais akiniais lipantį keleivį, pasiteiravo, ar jis žino maršruto numerį ir kryptį. Tad šioje situacijoje klientų aptarnavimo kokybę vertinantis ekspertas greičiausiai galėtų situaciją įvertinti rezultatu 1:1.

Visi šiuo metu Kaune kursuojantys 293 autobusai ir 141 troleibusas yra žemagrindžiai, tačiau funkcija, kai prie stotelės atvykęs autobusas ar troleibusas dar ir pasvyra, Kaune naudojama itin retai.

„Viešuoju transportu besinaudojančių kauniečių apklausos rodo, kad mūsų keleiviai labiausiai vertina greitį ir transporto atvykimą laiku, todėl priėmėme sprendimą šią funkciją naudoti tik tuomet, kai vyksta neįgalūs asmenys, mamos su vežimėliais ar sunkiai judantys žmonės“, – paaiškino bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Kodėl vairuotojai nenaudoja slenksčio pažeminimo funkcijos?

„Keleiviai nori važiuoti kuo greičiau, neturime laiko žaisti su kiekvienu. Stengiamės nenukrypti nuo grafiko, o tai tikrai nėra paprasta. Dėl vėlavimų gauname nuobaudas“, – paaiškino vienas kalbintas vairuotojas.

Pasak M.Grigelio, visi šiuo metu Kauno gatvėmis važinėjantys autobusai ir troleibusai yra atnaujinti, todėl jų slenkstis kur kas žemesnis, tad retoje stotelėje tarpas išlieka didesnis, nei reikalauja normos. Be to, žiemą nuleidus slenkstį prie pat šaligatvio į transporto priemones prisineša sniego ir ledo, kuris didina riziką viešajame transporte paslysti ir parkristi.

„Jei grindys troleibusuose, autobusuose tik šlapios, viskas gerai – jų danga šiurkšti ir neslidi, tačiau sniegas, ledas – labai slidi masė“, – sakė „Kauno autobusų“ generalinis direktorius.

M.Grigelis taip pat atkreipė dėmesį, kad ne visa miesto infrastruktūra sutvarkyta tinkamai, todėl prie kai kurių įvažų tinkamai sustoti, kad susidarytų kuo mažesnis tarpas tarp slenksčio ir šaligatvio, kartais net neįmanoma.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kokių klausimų vengia prezidentas G. Nausėda?