Legendinės vokiečių automobilių markės atgimimas 2008 m. buvo labai išpūstas – kinai nusipirko teises į šią markę ir žadėjo Europą užtvindyti kokybiškais ir nebrangiais automobiliais. Pirmasis automobilis rinkoje turėjo pasirodyti 2015 m.
Iš pradžių viskas atrodė labai optimistiškai – pirmųjų automobilių gamyba prasidėjo 2016 m. – tai buvo iš karto net trys padidinto pravažumo automobiliai, gaminami ant tos pačios platformos. Tačiau viskas ėjosi ne taip sklandžiai, kaip manė „Foton Motors“, kuriai priklausė „Borgward“ kompanija.
Jiems greitai nusibodo ir dar po dviejų metų, 2018 m. kontrolinį „Borgward“ akcijų paketą – 67 proc. – įsigijo kita kinų įmonė – „Ucar Group“, kuri iki tol negamino, bet tik parduodavo ir nuomojo automobilius.
Naujieji savininkai sugebėjo išleisti į gamybą ketvirtą „Borgward“ modelį.
„Foton“, kuris savo akcijų paketą susimažino iki 24 proc., toliau gamino „Borgward“ modelius savo gamykloje Kinijoje. 2019 m. pavyko parduoti rekordiškai daug – net 45 tūkst. „Borgward“ automobilių – visi jie buvo parduoti Kinijos rinkoje.
Deja, paskui prasidėjo pandemija. Investicijos į kompaniją sustojo, o dar po metų pavyko parduoti vos 8000 naujų mašinų. Galų gale, praėjusių metų liepą kompanijos turtas dėl skolų buvo areštuotas, o gamyba sustojo.
Po kurio laiko paskelbtas įmonės bankrotas. „Borgward“ taip ir nesugebėjo normaliai įžengti į Europos rinką.
Šiuo metu „Borgward“ įmonė kreditoriams skolinga daugiau kaip pusė milijardo eurų.