Kodėl pirkėjas mano, kad paskui jį turi lakstyti 5 pardavėjos?

Esu pikta ir nusivylusi. Papuolėm ant tokio slapto kliento, kuris parašė labai blogą atsiliepimą ir ant manęs, ir ant mano kolegių, ir ant visos mūsų parduotuvės. Ir kas svarbiausia – visiškai nepelnytai!

Prekybos centrų darbuotojų tyko slapti pirkėjai. 123rf. asociatyvi nuotr.
Prekybos centrų darbuotojų tyko slapti pirkėjai. 123rf. asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Kasininkė

2012-09-20 10:06, atnaujinta 2018-03-16 16:33

Aš anksčiau galvojau, kad slaptus pirkėjus prekybos tinko administracija atidžiai atrenka, apmoko, nurodo kažkokius kriterijus, pagal kuriuos jie turi įvertinti aptarnavimo kokybę ir t.t. Bet po šio karto supratau, kad slaptu pirkėju gali būti bet kokia boba, nieko nenuraukianti nei apie parduotuvės darbą, nei apie aptarnavimo kultūrą.

Jaučia mano širdis, kad šitą moterį mums gal net specialiai atsiuntė administracija, kad nusmukdytų mūsų vertinimą. Kad tai buvo moteris ir kas tiksliai ji buvo, aš atsimenu kuo puikiausiai, nes situacija, į kurią papuoliau, man labai įsiminė, o paskui pamačiusi savo įvertinimo pastabas, supratau, kur šuo pakastas. Išsikalbėjom su kolegėmis, tai pasirodo ir joms ta moterėlė įsirėžė. Be to, mums visada pasako, kurią dieną vyko tikrinimas, tad mes beveik visada atsirenkam, kas buvo slaptas pirkėjas.

Iš pradžių ta mūsų slapta pirkėja nuėjo į konditerijos skyrių ir paprašė torčiuko. Kadangi buvo vakaras, mažai žmonių, pas mus - taupymas, tai kaip ir visada konditerijos skyrių turėjo aptarnauti mėsos skyriaus pardavėja. O ta slapta pirkėja, pradėjo ją kamantinėti, iš ko tas tortas, kuo skiriasi nuo kito torto ir pan.

Paskui paprašė mažesnio dydžio torčiuko. Ta mano kolegė išieškojo visą šaldytuvą ir atnešė jai mažiausią. O ta nelemta boba savo ataskaitoje parašė, kad pardavėja visiškai neatsižvelgė į jos poreikius, nesistengė parduoti patį mažiausią ir t.t. Ir skyrė 80 balų iš 100 galimų.

Pagal viską, aš į jos tikrinimą net ir neturėjau papult. Tą dieną dirbau cigarečių skyriuje, tačiau per salę kažkuriuo metu turėjau nueiti pasiimti sąskaitų – ir papuoliau. Ta moterėlė mane nusičiupo ir pradėjo kamantinėti apie plaukų balzamą.

Bet aš pamačiau, kad šalia krauna prekes to skyriaus vedėja, dar su ta moteriške priėjau prie jos ir pasakiau, koks reikalas. Ta mano kolegė perėmė tą moteriškę ir aš sau ramiausiai nuėjau savo reikalais.

Tai įsivaizduokit, kaip ta slapta klientė mane įvertino – „Pardavėja su manim visiškai nebendravo ir nekreipė jokio dėmesio. Nepaklausė manęs, ar man dar ko nors reikia, ir NEPASAKĖ VISO GERO“!

Negi žmonėms atrodo, kad paskui jį turi lakstyti penkios pardavėjos ir klausinėti, ar tik jam dar ko nors nereikia? Ir apskritai, su tuo „Viso gero“, jau gaunasi vos ne pasityčiojimas. Aš suprantu, kad kasininkė aptarnavusi žmogų atsisveikina su juo, bet prie ko čia kiti pardavėjai ir salės darbuotojai?

Įsivaizduokit, man skyrė – 68 balus! Man dar taip nėra buvę, anksčiau visada buvau giriama už gerą darbą, gaudavau už tai skiriamus priedus, o dabar va kaip baigėsi. Negana to, kad ta moteris sužlugdė mane kaip pardavėją, bet su tokiu žemu balu aš nusmukdžiau visos parduotuvės reitingą!

Dabar laukiu, kol mane vadovybė kviesis ant kilimėlio pasiaiškinti…

Daugiau kasininkės dienoraščio tekstų - pinigukarta.lt

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.