Siuntinio už vėžiu sergančią dukrą atsiimti negalėjusi moteris išgirdo: „Samdykite notarą“

Mano dukra serga onkologine liga ir dabar yra nevaikštanti. Internetu ji užsisakė palaidinukę, kurią pasiimti reikia pašte. Kadangi ji nevaikšto, tai nuėjau aš. Bet palaidinės negavau, kadangi prekę turi pasiimti tik ji pati. Dar bandžiau kalbėtis su Lietuvos pašto darbuotojomis, bet viskas veltui.

Pašto darbuotojos ne iš karto suprato delikačią klientės situaciją.<br>V. Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Pašto darbuotojos ne iš karto suprato delikačią klientės situaciją.<br>V. Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Regina Nevulienė

Nov 16, 2012, 11:14 AM, atnaujinta Mar 15, 2018, 9:35 AM

Tada paskambinau į Vilniaus centrinį paštą ir paaiškinau, kad dukra guli Onkologinėje ligoninėje ir nevaikšto. Man pasiūlė pasisamdyti notarą, nuvažiuoti pas dukrą, gauti įgaliojimą, kad galėčiau paimti palaidinukę, ir tada nueiti į paštą.

Ar gali man kas nors sveiku protu paaiškinti, kiek man tai kainuos? Gyvenu Alytuje, dukra dabar Onkologinėje ligoninėje Vilniuje. Tai aš turėčiau samdyti notarą, jį nusivežti pas dukrą, po to su tuo nelemtu popieriaus lapu grįžti į Alytų ir pasiimti siuntinį. Kiek kainuotų notaro paslaugos - nežinau, bet kelionė savo transportu - apie 150 Lt. Siuntinio vertė - 45 Lt. Po 2 savaičių siuntinį išsiųs ten, iš kur jis atėjo, pinigai jau sumokėti, o dukra iki to laiko turbūt iš ligoninės negrįš.

Kodėl to paties pašto kurjeris, atnešęs siuntinuką į namus, gali palikti bet kam, ką randa namuose, o pašte, pateikus visus dokumentus, net į kalbas nesileidžia?

Čia jau antras toks kartas. Pirmasis buvo vasarą, kai atėjo laiškas iš „Sodros“, ir mes jo taip pat nesugebėjome paimti, nes tą kartą dukra ligoninėje išgulėjo 92 dienas. Nuo šiandien pašto paslaugų atsisakysiu. Būtų įdomu sužinoti, kas priiminėja tokius absurdiškus ir kvailus įstatymus.

Lietuvos paštas atsiprašo

„Nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome dėl tokios situacijos. Nors LR Pašto įstatymas aiškiai apibrėžia registruotų siuntų išdavimą, tačiau šiuo atveju pirmiausia reikėtų vadovautis žmogiškumo principais. Susisieksime su kliente ir asmeniškai pristatysime siuntą. Išskirtiniais atvejais kaip šis gyventojams siūlome susisiekti su aptarnaujančiu paštu ir susitarti dėl pakartotinio registruoto laiško pristatymo į namus. Tokiu atveju laišką galės atsiimti namuose esantys šeimos nariai“, į „Bendraukime“ užklausą atsakė Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.