Tada iš priėmimo skyriaus buvome nukreipti į moterų konsultacinę polikliniką, ten registratūroje atstovėjome eilę (apie 40 min., registratorė turėjo papildomų mat reikalų ir turinčios gimdyti moterys, jos manymu, turi palaukti).
Tada iš registratūros nusiuntė į skubios pagalbos kabinetą nr. 7. Ten „skubiai“ - po 1 val. - sulaukėme gydytojos ar rezidentės dėmesio. Tada buvo paklausta, ko mes čia atvažiavom.
Paaiškinome, jog esame siunčiami gimdymui, o ji pareiškė, jog atvažiuotume tada, kai bus laikas. Dar kartą patikslinome, kad šiandien numatyta data gimdymui. Po to prie kabineto dar teko palaukti apie 2 valandas.
Galų gale po visų apžiūrų buvo parašytas atsakymas siuntusiam gydytojui. Atsakymas buvo parašytas ant blanko, kuris išspausdintas ir į kortelę įdėtas praėjusių metų rugpjūtį. Šitą klaidą pastebėjome grįžę namo, į savo miestą.
Taip išeitų, kad mūsų vizitas įformintas praėjusių metų birželį.
Kaip jūs manote, kas moka jiems algas ir ar jie tinkamai atlieka savo darbą? Aš esu labai pasipiktinęs tokiu medikų darbu.
Kauno klinikų gydytojas akušeris Laimis Lukoševičius:
„Tikrosios priėmimo patalpos dvejus metus uždarytas kapitaliniam remontui. Prie gimdyklos yra nedidelis kambariukas. Ten ateina gimdyvė, pasisveikiname, prisistatome, pasižiūrime dokumentus.
Jei gimdyvė atvažiuoja jau visai prieš gimdymą, stengiamės kuo greičiau priimti. Net dokumentus pildome jau paguldę.
Begimdančios nelaikome priėmimo skyriuje, tiesiai atiduodame į gimdymo skyrių. Tikrai neverčiame laukti.
Kartais moterys pačios neįvertina savo būklės. Galvoja, kad gimdo, o iš tikrųjų dar ne. Gali būti, kad buvo kitokios kilmės skausmas ir moteris buvo pas ginekologę į moterų konsultaciją nusiųsta.
Plačiau nežinodamas konkrečios situacijos negaliu komentuoti.“
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.