Atėjai į parduotuvę, nieko nenusipirkai, išeidamas parodyk kišenes!

Po įvykio Vilniaus „Akropolyje“, kai žmogų sumušė viešoje vietoje, tenka nešiotis su savimi kamerą, kad pats neatsidurtum sumušto žmogaus vietoje. Kauno Partizanų gatvėje esančioje „Express Market“ parduotuvėje neradęs norimos prekės išeidamas buvau paprašytas parodyti kišenes.

Daugiau nuotraukų (1)

Vitalijus Audickas

Feb 21, 2013, 2:34 PM, atnaujinta Mar 11, 2018, 9:39 AM

Pasijutau įžeistas, nes parduotuvėje yra vaizdo kameros, ir manau, patalpas turi stebėti žmogus. Jei paimčiau ką nesumokėdamas, tik tada parduotuvės atstovas galėtų man reikšti pretenzijas parodydamas vaizdo įrašą.

Man atsisakius parodyti kišenių turinį, pardavėja atsisakė su manimi bendrauti ir iškvietė apsaugą, ši į vietą atskubėjo po 15 minučių. Tad pradėjau fiksuoti mano laisvės ir judėjimo apribojimo priežastį.

Galiausiai iškviesta policija tarp mano daiktų nerado nieko įtartino. Parduotuvės darbuotojai neatsiprašė.

Bet, pasirodo, parduotuvė gali sau leisti pardavinėti sugedusį maistą, kurio galiojimo laikas pasibaigęs prieš tris dienas. Apie tai byloja mano vaizdo įrašo pabaiga.

Reziumė: kas draudžiama vieniems, pasirodo, leidžiama kitiems. Neturintis įrodymų ar liudininkų gali pažeisti kitų teises, o suklydęs - neatsiprašyti.

Ši istorija, manau, turi pamokyti, ką galim ir ko negalim, ir kaip turim ginti savo teises.

 „Express Market“ administracija atsiprašo kliento

„Visų pirma, dėl šio nemalonaus incidento atsiprašome mūsų kliento.  Atsiprašome ir parduotuvės darbuotojų, ir įmonės administracijos vardu. Manome, kad nesant pakankamai įrodymų dėl galimos vagystės nereikia kviesti nei apsaugos, nei policijos. Kodėl Vitalijus sukėlė įtarimų parduotuvės darbuotojams, dar aiškinamės, tačiau bet kokiu atveju su klientais turime elgtis pagarbiai.  

Konfliktas nebūtų įsiliepsnojęs, jeigu bent viena šalis būtų parodžiusi šiek tiek daugiau supratingumo. Todėl šios parduotuvės personalui bus pravesti papildomi mokymai apie elgesį darbo vietoje.

Sustiprinsime ir prekių galiojimų kontrolę. Nors dėl dešrelių galiojimo šiuo konkrečiu atveju turime kitą nuomonę – galimai prekės galiojimo laikas buvo nepasibaigęs, tačiau aistrų sūkuryje tai jau nebuvo svarbu. Vis dėlto pripažįstame, kad kartais mūsų vidaus kontrolės grupė arba VMVT aptinka ir pasibaigusio galiojimo prekę prekybos salėje.

Norime, kad tokių atvejų nebūtų ir būtume dėkingi visiems neabejingiems piliečiams, jeigu apie pastebėtus mūsų parduotuvėse pažeidimus ar kitus trūkumus informuotų nemokamu telefonu 8 800 73033 arba el. paštu: info@expressmarket.lt. Mums svarbi jūsų nuomonė“, - išplatintame pranešime skelbia bendrovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.