Mano sąskaitoje dalis taškų nepastebimai susikaupė kartkartėmis į restoraną užsukus papietauti, dalį taškų gavau „dovanų“ iš restoranų tinklo Kalėdų proga. Turėjau sukaupęs pakankamai taškų, kad galėčiau įsigyti porą bilietų į kiną. Kadangi dalies taškų galiojimo laikas baigiasi šią savaitę, nusprendžiau juos išsikeisti. Nepavyko. Apėjau keturias centre esančias picerijas ir visur - „šiuo metu nėra galimybės gauti bilietų“.
Žinoma, galima svarstyti, kad paskutinėmis taškų galiojimo dienomis žmonės tiesiog užplūdo restoranus ir bilietų neliko. Bet juokingiausia buvo, kai nepatingėjau užsukti į kino teatre, kurio bilietus siūloma įsigyti, esantį restoraną: ten taip pat gavau atsakymą, kad „bilietų šiuo metu nėra“, nors bilietų kasos už 5 metrų.
Taip, pasirodžiau esąs naivokas, tiesiog įsitraukiau į reklaminį kompanijos žaidimą. Panašu, kad jokių bilietų nėra, yra tik juos žadanti reklama. Pikta ne dėl to, kad negavau to bilieto. Pikta dėl to, kad įmonė leidžia sau reklamuotis bet kaip ir teikti klaidingą reklaminę informaciją. Naivu būtų kalbėti apie įmonės prestižą, bet reklamos įstatymas turėtų galioti visiems.
***
„Čili“ komentaras:
„Labai apgailestaujame, kad įvyko toks nesusipratimas. Gal ir sutapo taip, kad kliento aplankytuose restoranuose vienu metu bilietų nebuvo. Tačiau mes pasirūpinsime ir išspręsime šią situaciją. Asmeniškai su klientu norėtume susisiekti ir perduoti jam priklausančius bilietus“.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.