Įsigytu siurbliu nepatenkintas vyras stebisi pardavėjo taisyklėmis

Noriu papasakoti, kaip greitai, efektyviai ir legaliai užsidirbti daug pinigų. Žinau būdą, kaip tapti sėkmingu. Paslaptis yra paprasta. Svarbiausiai – parduoti ir apgauti sudarant sandorį. Ši istorija prasidėjo dar vasario mėnesį ir kol kas nesibaigia. Iki tol niekada negalėjau pamanyti, kad Lietuvoje vis dar įmanomas toks įžūlus apgavimo būdas. Juk nuo laukinio kapitalizmo laikų jau pradėjo daugiau nei dešimt metų ir būdami civilizuoti Europos piliečiai vis labiau pasitikime vienas kitais.

Daugiau nuotraukų (1)

Tomas Dapšauskas

Apr 26, 2013, 3:26 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 4:50 PM

Taigi 2013 m.vasario 18d. buities technikos salone „Buitenė“ norėjau nusipirkti mažą rankinį siurblį „Philips“, tačiau salono vadovas vietoj jo pasiūlė įsigyti „Bosh“ firmos gaminį, sakydamas, jog jis yra vienas galingiausių rankinių siurblių kategorijoje.

Kai paprašiau patikrinti daiktą, įmonės vadovas Mantas Garbenis neleido atplėšti pakuotės, aiškindamas, jog firma gaminius gauna tiesiai iš gamyklos ir parduoda tik supakuotus bei dar kartą užtikrino, kad gaminys – tikrai geras. Liko patikėti pardavėjo rekomendacijomis ir įsigyti 189 litų vertės daiktą.

Namie auginu mažą vaiką, tad rankinis siurblys reikalingas palaikyti švarą. Tačiau vos tik pabandžiau namie siurbti su rekomenduotu prietaisu paaiškėjo, jog jis neatitinka techninių charakteristikų. Siurblys siurbė labai prastai. Jis tik traukė orą, o ant kilimo besimėtantis žirnis, ar riestainio trupinėlis taip ir liko savo vietoje.

Praėjus šešiomis dienoms po siurblio įsigijimo nuvykau į „Buitenės“ saloną ir šios firmos vadovui parodžiau, kokį prastą siurblį jis pardavė bei paprašiau gražinti pinigus, o daiktą pasiimti.

M. Garbenis pasiūlė kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, garantinį servisą, aiškindamas, jog visas sandoris atliktas vadovaujantis visais įstatymais ir šio rankinio siurblio jis priimti negali, nes jis buvo išpakuotas ir kelis kartus panaudotas ir gal kas nors buvo sulaužyta.

Nunešiau siurblį į servisą ir po dviejų savaičių servisas grąžino siurblį su išvada, kad jis techniškai tvarkingas ir jokių remonto darbų nebuvo atlikta. Vėl kreipiausi į „Buitenę“ reikalaudamas, kad ji grąžintų pinigus už prastą prekę, tačiau kompanijos vadovas M. Garbenis atsakė, jog nežada to daryti. Esą jis pardavė techniškai tvarkingą prekę, o visa kita – ne jo reikalas.

Čia panašiai kaip istorija su drambliu, kai vienas kaimynas parduoda kitam dramblį, sakydamas, jog jis kalba. Kitą dieną dramblį nusipirkęs žmogus ateina aiškindamas, jog jį apgavo, o kaimynas sako: „Su tokia nuotaika kitam dramblio neparduosi“.

Valstybinės teisių vartotojų apsaugos tarnybos teigimu, su „Buitene“ ir anksčiau yra buvę problemų, tačiau vadovaudamiesi įstatymais (išpakuoti elektros prietaisai negrąžinami) jie negali niekuo padėti žmonėms.

Susidaro keista situacija. Beveik visas prekes per dvi savaites galima gražinti, o elektros prietaisams taikoma ne visai pagrįsta išimtis. Svarbiausia prekę parduoti, o paskui tegul klientai mina garantinių servisų centrus, ieško teisybės kitur.

Pinigų iš „Buitenės“ neatgausiu, tačiau noriu pranešti, kad renkantis elektros prekes reikia būti budriems ir netikėti, ką sako pardavėjai. Juk jiems svarbiausia prekę parduoti, o paskui tegu klientai mina garantinių servisų centrus, ieško teisybės kitur.

Mantas Garbenis, bendrovės „Buitenė“ direktorius:

Šiam vartotojui pasiūlėme siurblį „Bosch“, nes žinome jo puikią kokybę. Sunku pasakyti, kodėl pirkėjas neliko siurbliu patenkintas. Jis kreipėsi į garantinį servisą, o jo raštas aiškiai liudija, kad prekė techniškai tvarkingai. Mes vadovaujamės šiuo dokumentu, neturime kitų priežasčių priimti prekę atgal.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.