Aš apie žadamas permainas žinojau. Siunčiau nedidelę siuntą, kuri į 2 cm apribojimą tilpo. Vyras, stovėjęs priešais mane, norėjo išsiųsti kažką į Italiją (nedidelį daiktą, telpantį į delną). Sužinojęs kainą apsisuko ir išėjo.
Pagal naujus įkainius „Lietuvos paštas“ yra brangiausias pasaulyje. Naujos „Lietuvos pašto“ paslaugų kainos yra 10 kartų didesnės nei Olandijoje, 20 kartų didesnės nei Latvijoje, 30 kartų didesnės nei Izraelyje. Siųsti smulkų daiktą iš Lietuvos į užsienį dabar kainuoja 60-80 litų, kai tuo tarpu visame pasaulyje smulkiųjų paketų siuntimas tekainuoja nuo 2 iki 15 litų.
„Lietuvos paštas“ kaltina klientus, neva siųsdami siuntas jie sukčiavo. Nesuprantu, kaip tai įmanoma. Laiškai ir siuntiniai visą laiką buvo atskiros kategorijos. Laiškai buvo priskiriami pašto korespondencijai, o siuntiniais laikomos visos siuntos, sunkesnės nei 2 kg. Išsiųsti siuntą buvo galima tik priėjus prie pašto darbuotojos, ji apžiūrėdavo ir pasverdavo siuntą, ir tik tada priimdavo. Jeigu koks nors siuntinys buvo išsiųstas kaip pašto korespondencija, tai galėjo įvykti tik dėl pašto darbuotojų neatidumo, o ne dėl klientų sukčiavimo.
Keistas ir pašto administracijos argumentas, neva žmonės siuntinėdavo šakočius ir dešras. Siųsti maisto produktus Europos Sąjungos ribose nėra draudžiama, tuo tarpu knistis po klientų siuntas – taip.
Įdomus ir pašto argumentas, kad tokia sistema, kokią jis įsivedė, yra ir kitur pasaulyje. Galima įtarti, kad „Lietuvos paštas“ sėmėsi patirties iš Afrikos tautelių, nes bent jau visur Europoje egzistuoja smulkiųjų paketų kategorija, ir niekur nėra verčiama siųsti jų kaip siuntinių (siuntiniais pasaulyje laikomos siuntos tik nuo 2 kg, iš viso jie gali sverti iki 30 kg ir atitinkamai yra gerokai brangesni).
Tikiuosi, kad atitinkamos institucijos imsis veiksmų ir nutrauks pašto daromas nesąmones.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.