Kelionės metu iš neturėjimo ką veikti telefonu Vilniečio kortelės svetainėje susikūriau paskyrą ir prisijungęs prie jos nustebau pamatęs, kad mano kortelės sąskaita yra tuščia ir kad ne savo noru esu zuikis!
Esant tokiai situacijai teko panaudoti popierinį bilietą, kurį jau seniai piniginėje nešiojausi kaip reliktą. Tą pačią dieną kreipiausi į vilniustransport.lt, gavau atsakymą, kad mano kortelė lyg ir papildyta, bet reikėtų nuvykti į Klientų aptarnavimo centrą Gedimino prospekte, kad išsiaiškinčiau detaliau.
Žodžiu, kitą dieną prisijungęs prie Vilniečio kortelės paskyros sužinojau, kad mano kelionės dieną kelionė vis dėlto buvo užfiksuota ir vienas bilietas nuo sąskaitos buvo nurašytas.
Taigi, už minėtą kelionę sumokėjau dvigubai ir, kaip suprantu, daugiau kaip pusę kelionės ne dėl savo kaltės rizikavau vėsų rudens rytą būti išlaipintas uoliųjų Vilniaus transporto kontrolierių kur nors prie Gariūnų ar Lazdynų ligoninės, kur man tinkantis viešasis transportas pasirodo kas valandą...
P.S. Kas žino, kur įsigyti senų gerų viešojo transporto talonėlių?
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.