Universiteto profesorė neperkando pasalos troleibuse

Iš Antakalnio visuomeniniu transportu važiavau į darbą. Du kartus priliečiau elektroninį bilietą prie aparato. Jo ekrane kažkas pasirodė, maniau, kad bilietą pažymėjau. Nelabai tiksliai suprantu, kaip veikia sistema. Už šią klaidą brangiai moku.

Profesorė, užuot skubėjusi į studentų atsiskaitymą, sėdėjo įkalinta kontrolės autobusiuke ir stebėjo, kaip kontrolieriai rašo kitiems protokolus.<br>J.Černevičiūtės nuotr.
Profesorė, užuot skubėjusi į studentų atsiskaitymą, sėdėjo įkalinta kontrolės autobusiuke ir stebėjo, kaip kontrolieriai rašo kitiems protokolus.<br>J.Černevičiūtės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Jūratė Černevičiūtė

2013-12-05 13:34, atnaujinta 2018-02-19 23:26

Jau pusvalandį sėdžiu kontrolierių autobusiuke, nervinuosi ir marinuoju laiką. Suprantu, kad mane veš į policiją, nes esu neaiškios tapatybės žmogus. Be to, šakojuosi.

Dirbu Vilniaus Gedimino technikos universitete, esu profesorė, dėstau komunikaciją.

Po penkių minučių turėčiau būti populiariosios kultūros programos studentų atsiskaityme. Jie manęs laukia, tvarkaraštis buvo sudarytas iš anksto.

Netoli darbo, Kino studijos stotelėje, kontrolieriai tikrino bilietus. Vienas jų patikrino mano bilietą ir pasakė, kad jis nepažymėtas. Parodžiau, kuriuo aparatu žymėjau bilietą. Jis patikrino aparatą ir paaiškino, kad aparatas neveikia.

Mane vis tiek pasodino į kontrolierių autobusiuką. Sėdžiu jame jau pusvalandį. Neturiu su savimi asmens tapatybės kortelės, jokio kito asmens dokumento.

Man ir į galvą nešovė važiuojant į darbą pasiimti tapatybės dokumento. Vieną kartą visą piniginę su dokumentais man pavogė. Nuo tada nesivežioju jo.

Kontrolieriai tyčiojasi iš manęs. Iš universiteto du kartus atvažiavo darbo reikalų tvarkytoja su rektoriaus įsakymu, kuriuo jis mane skiria katedros vedėja, atspausdino internetinės svetainės puslapį su mano nuotrauka, kad įrodytų, jog aš esu Jūratė Černevičiūtė.

Bet kontrolieriams to neužtenka, jiems reikia dokumento. Be jo negali surašyti protokolo, kad važiavau nepažymėjusi bilieto. Faktą, kad aparatas neveikia, jie ignoruoja ir laiko, kad kaltė yra mano.

Pasakiau jiems – už tai, kad neveikia aparatai, ne klientas atsakingas, o įmonė. Neturiu tikrinti, ar aparatas veikia, ar neveikia. Mano pareiga – tik juo pasinaudoti. Aš turiu pakankamai problemų darbe ir gyvenime, galvoti, ar aparatas veikia, ar ne – ne mano reikalas.

Dar viena pagyvenusi moteris irgi žymėjo bilietą neveikiančiu aparatu. Ji turėjo dokumentą. Jai surašė protokolą ir paleido.

***

Išgirdę, kad profesorė kreipėsi į žiniasklaidą, kontrolieriai ją paleido nesurašę protokolo. Jie pripažino, jog keleiviai nekalti dėl sugedusio aparato troleibuse. Gerokai pavėlavusi profesorė pasirodė studentų atsiskaityme.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.