Kodėl lietuviai visada nepatenkinti mobiliuoju ryšiu?

Mobiliojo ryšio operatorių pavadinimai šiais laikais daug kam asocijuojasi su keiksmažodžiais. Jie drąsiai patenka į tą pačią kategoriją kaip ir Seimas, euras, valdžia ar užsienietis. Tai tapo viena iš tikro, grynakraujo lietuvio mėgiamiausių neapykantos temų.

Kiekvienas doras lietuvis gali papasakoti, kokie prasti, meluojantys ir vagiantys yra Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai.<br>123rf. nuotr.
Kiekvienas doras lietuvis gali papasakoti, kokie prasti, meluojantys ir vagiantys yra Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai.<br>123rf. nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Justinas

Apr 8, 2014, 10:37 AM, atnaujinta Feb 14, 2018, 7:38 PM

Kaip kiekvienas doras lietuvis gali papasakoti, ko reikia Lietuvos krepšinio rinktinei, kad ši laimėtų Europos čempionatą, kaip kiekvienas lietuvis privalo pasisakyti apie korumpuotą, Lietuvą nukankinti bebaigiančią valdžią, taip ir kiekvienas gali papasakoti, kokie prasti, meluojantys ir vagiantys yra Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai.

Šios neapykantos ištakų reikėtų ieškoti turbūt dar kokiais 1995 metais, kai mobiliuoju ryšiu galėdavo naudotis arba mafiozai, arba politikai. O kadangi politikai iš esmės ir yra mafiozai, tai šia paslauga galėjo naudotis tik vienas visuomenės sluoksnis. Nuo tada paprasti ir dori lietuvaičiai pasmerkė šią telekomunikacijos sritį, ir operatoriai gali daryti ką nori, niekas dar ilgai nepasikeis.

Nuo pat mano paminėtos datos, Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai (tuo metu turbūt reikėtų sakyti dar vienaskaitos forma) stengėsi mažinti kainas, gerinti paslaugų kokybę, didinti pasiūlą ir visaip kitaip įtikti būsimiems vartotojams, tačiau atrodo, kad nepasiekta net pusė to, ko nori klientai. Ši sritis atrodo bus Dievo koronė.

2013 metų pabaigoje Europos Sąjungos statistikos skyrius išleido informaciją, kurioje buvo akivaizdžiai parodyta, kodėl lietuviai taip nekenčia savo šalies mobiliųjų operatorių - 2012 metais Lietuvoje gyvenantys mobiliųjų paslaugų vartotojai už paslaugas mokėjo mažiausią kainą visoje ES. Tai padaryti ganėtinai nesunku - buvo paskaičiuota vidutinė minutės kaina, kuri Lietuvoje tuo metu buvo 1,9 euro cento, kas pavertus mūsų pinigais yra apie 6,5 cento. Didžiausias skirtumas buvo lyginant su Nyderlandais - ten minutės kaina buvo 14,7 euro cento, arba tiesiog pusė lietuviško lito už minutę.

2013 metais mobilieji operatoriai nusprendė dar labiau pabloginti sąlygas vartotojams, ir kainas dar kartą drastiškai sumažino. Dabar už mažesnę nei 30-35 Lt sumą per mėnesį, Lietuvos vartotojas gali kalbėti ir rašyti žinutes neribotai, bei gauti internetinių duomenų kiekį, kurio užteks visą mėnesį naršyti internete, socialiniuose puslapiuose, įsidėti nuotraukas į „Instagram“ bei kartas nuo karto pažiūrėti „Youtube“.

Jeigu atrodys, kad operatoriams jau nebėra kur kristi, pagalvokite dar kartą. Dabar už dyką (arba beveik už dyką) galima naudotis ir elektroniniu parašu, kuriuo per 20 sekundžių galima atlikti bankinį pavedimą, pristatyti dokumentus „Sodrai“ arba paremti savo mėgstamą partiją. Su nuolaidomis parduodami nauji telefonai, priedai, sutartys vis aiškesnės ir trumpesnės. Maža to, šėtono dukra Europos Sąjunga prieš kelias dienas nusprendė, kad tarptinklinio ryšio skambučių ir interneto tarifai bus suvienodinti visoje Europos Sąjungoje, ir jie beveik nebesiskirs nuo vietinių šalies tarifų. Ryšio negalima pagauti jau turbūt tik ten, kur geografiškai ryšys ir nėra įmanomas.

Taigi, kai žmonių kompanijoje, socialiniame tinkle arba komentaruose matote pilamą purvą ant operatorių, nuo šiol žinokite, kad tai yra daroma visiškai teisingai ir pagrįstai. Trys šalies gigantai daro viską, kad vartotojas jaustųsi kuo prasčiau, išleistų daugiau pinigų ir patirtų kuo daugiau nepatogumų. O jeigu kažkada pasirodys, kad galbūt su paslaugomis ir kainomis viskas yra gerai, paklauskite nedideliame Lietuvos miestelyje gyventojų, ar jie patenkinti gaunamomis sąskaitomis. Gausite 2 valandų moralą apie žydų ir masonų klanus, prirašomas sąskaitas ir vagystes. Jeigu nenorite vykti toli, išprovokuokite diskusiją šia tema socialiniame tinkle. Iš 50 gautų komentarų, 48 bus kažkuo nusivylę, nepatenkinti arba dar geriau - jau bus kreipęsi į vartotojų teises.

O aš savo ruožtu palinkėsiu gigantams švarios konkurencijos, ir iš Top 10 pagal paslaugų kainą+kokybę, greitai būsime Top 3 šalis Europoje. Lietuvos žmonės kažkokiu būdu išmoko džiaugtis kokybišku laidiniu internetu savo namuose, kažkada galbūt išmoks džiaugtis ir mobiliosiomis paslaugomis.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.