Sučiupome vagį, bet 112 taip ir neprisiskambinome

Esame iš Vilniaus. Vakar, ketvirtadienį, 20 val. 20 min ir 20 val. 25 min. iš dviejų skirtingų telefono numerių mėginome prisiskambinti bendruoju pagalbos telefonu 112 - bergždžiai.

Vyrą su pavogtu vežimėliu pasivyti pavyko, skirtingai nei prisiskambinti pagalbos telefonu.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Vyrą su pavogtu vežimėliu pasivyti pavyko, skirtingai nei prisiskambinti pagalbos telefonu.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vanda

2014-04-25 10:50, atnaujinta 2018-02-14 12:05

Skambinome, nes kažkokia nuostabi moteris (ačiū jai), pamačiusi įtartiną vyriškį išvažiuojant su tuščiu vaikišku vežimėliu iš mūsų namo laiptinės (minėta moteris net nėra mūsų kaimynė, matėme ją pirmą, bet, tikiuosi, nepaskutinį kartą - norėtume padėkoti), nepatingėjo pamėginti patekti į vidų ir paklausinėti gyventojų, ar tas žmogus ir yra teisėtas vežimėlio savininkas.

Kadangi tądien mus lydėjo milžiniška sėkmė, mes kaip tik tuo metu ėjome pasivaikščioti ir sutikome minėtąją moterį ant laiptų. Jai pasiteiravus, ar tai ne mūsų tuščią vežimėlį išsivežė „vyras su akiniais“, prasidėjo gaudynės.

Vyriškis jau buvo spėjęs nutolti gerus 800 metrų, vos bebuvo galima jį matyti, tačiau jį pagauti pavyko, kitaip nei kad prisiskambinti policijai.

Gerai, kad įvykiai susiklostė taip, kaip susiklostė: vyras nebuvo agresyvus ir nuolankiai atidavė vogtąjį vežimėlį, niekam neprireikė medicininės pagalbos, bet tokia grėsmė buvo.

Maža to, policija būtų galėjusi atvykti ir sulaikyti šį akivaizdžiai nusikalsti linkusį vyrą, bet jis sau ramiai vaikšto laisvėje (tądien pasisekė ne tik mums), nes užlaikę jį 5 min. paleidome, mat 112 niekas neatsiliepė.

Nežinau kaip jums, bet man tas faktas, kad gyvybiškai svarbi paslauga, už kurią visi mokame pinigus, taip prastai veikia (net ir po visų skandalų), kelia nerimą.

Ar dar kam nors yra taip buvę?

***

Bendrojo pagalbos centro viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas paaiškino, kad skambinant telefonu 112 ir neatsiliepiant operatoriui, labai svarbu nepadėti ragelio. 

„Jeigu žmogus padeda ragelį ir skambina vėl antrą kartą, jis iš naujo stoja į eilę. Tad labai svarbu nepadėti ragelio ir laukti – vos tik operatorius atsilaisvins, bus atsiliepta į naują skambutį. Operatoriai visuomet stengiasi pokalbį užbaigti per minutę, todėl tai iš esmės ir yra ilgiausias laikas, per kurį gali būti neatsiliepta į skambutį BPC“, – sakė T.Maroščikas.

Policijos departamento prie VRM Komunikacijos vadovas Ramūnas Matonis savo ruožtu tikino, kad nepavykus prisiskambinti į BPC, policija informacijos apie šį įvykį negavo. „Tačiau jeigu būtume gavę šią informaciją, šis įvykis, pagal patvirtintą sistemą, būtų laikomas A kategorijos įvykis. Tai reiškia, kad į jį privalome reaguoti nedelsiant ir atvykti greičiau nei per 12 minučių“, – lrytas.lt sakė R.Matonis.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.