Apie gaisrą pranešti norėjusį vyrą nustebino operatorės moralas

Dar viena istorija apie nelinksmą pokalbį su 112 operatore. Šį kartą iš Marijampolės, kur važinėdamas dviračiu pastebėjau degantį šiukšlių konteinerį. Aišku, galėjau net nesustoti, bet viešosios poliklinikos vidiniame kieme tas liepsnojantis plastikas atrodė nekaip, o ir žmonių čia praeina ne tiek jau daug. Savaime suprantama – padegimas turi būti praneštas, juo labiau, kad ir patys padegėjai turėtų būti kažkur netoliese.

Pirmoji nuotrauka daryta iškart po skambučio 112, antroji - kai atvažiavo gaisrininkai.<br>Skaitytojo nuotr.
Pirmoji nuotrauka daryta iškart po skambučio 112, antroji - kai atvažiavo gaisrininkai.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Marijampolietis

Apr 28, 2014, 7:35 AM, atnaujinta Feb 14, 2018, 11:44 AM

Bendras pagalbos centras? Noriu pranešti apie degantį konteinerį Marijampolės viešosios poliklinikos kieme! Deja, sulaukiau prašymo pateikti tikslų adresą. Nors mano miestas man pakankamai savas, bet atokiau nuo pagrindinių gatvių esančios poliklinikos adreso nežinau, tiksliau, nežinau net gatvės pavadinimo.

Tiesiog, „viešoji poliklinika“ – taip ją visi čia ir vadina. Tuomet išklausiau ilgą moralą iš operatorės, kuris skambėjo kažkaip panašiai į „kaip jūs taip gyvenat, kad savo mieste gatvių nežinot?“ Na nežinau, tai ką dabar?

Į mano atklausimą, kodėl 112 nežino ir negali susirasti adresų man atsakė, kad sistema „centralizuota“ ir, suprask, jiems nepriklauso žinoti. Aišku, bet kuris žmogus su priėjimu prie kompiuterio ir interneto labai greitai tą adresą surastų, bet aš juk sportavau, buvau uždusęs ir šlapias nuo prakaito – gerai, kad nors telefoną su savimi turėjau. Kadangi operatorė mane tik bara, prašau sujungti su Marijampolės gaisrininkais – juk jie tai tikrai žinos, kur važiuoti! Ne, sujungti negalima. Vėl moralas.

Baigiau pokalbį, ir prieš nuvažiuodamas savais keliais padariau patį pilietiškiausią dalyką per visą dieną – tuo pačiu telefonu nufotografavau kaip dega. Po kelių minučių atvažiavo gaisrininkai ir užgesino iš konteinerio likusį žalio plastiko blyną. Paklausiau jų, iš kur gavo iškvietimą?

Pasirodo, iš 112, tik „tikslų“ adresą jiems nurodė kažkokį neegzistuojantį, tokio net nėra, teko paklaidžioti po nuosavų namų kiemus. O juk operatorė iškart galėjo pasakyti „viešosios poliklinikos kieme!“

Pirmoji nuotrauka daryta iškart po skambučio 112, antroji – kai atvažiavo gaisrininkai. Sprendžiant iš to, kad į iškvietimą sureaguota tikrai greitai, leisiu spėti, kad operatorė visgi perdavė informaciją iškart, vos tik baigiau pokalbį, bet paprasčiausio mandagaus bendravimo stoka šitą pilietiško poelgio patirtį pavertė kažkokiu košmaru.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.