Tad išskubėjome ir mes. Dėl asmeninių priežasčių vėlavome. Nedaug - 20 min. Nustebome, kai radome pilnus koridorius žmonių. Visi domėjosi bilietais, kelionėmis iš Šiaulių į Turkiją. Programoje apie tai parašyta.
Na, palauksim, juk ilgai vis tiek netruks. Juk parašyta aiškiai, kad renginio trukmė 4 h be pertraukos. Tikrai spėsim pasimėgauti G.Paškevičiaus dainomis.
Laukiam laukiam... Valanda, pusantros, dvi... Pagaliau 19 valandą pasirodo ir taip ilgai lauktas dainininkas. Pusvalandis nuostabių dainų, jau rodos pamiršom tą ilgą laukimą ir pyktį. Kartu dainuojam dainas. Po pusvalandžio Gytis praneša, kad laikas 20 minučių pertraukai, kuri programoje nebuvo minima. Vėl laukiam.
Aš puikiai suprantu, kad kelionių agentūroms, tai puiki reklama ir uždarbis, bet aš asmeniškai atėjau ne bilietų pirkti, o pasiklausyti savo mėgiamo dainininko. Ar tikrai sąžininga per koncertus užsiimti reklama? Kodėl turi nukentėti žmonių interesai? Jei tik būčiau žinojus...
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.