Kauniečio naktį apkartino kaimynai ir skambutis į 112

Šeštadienio naktį sunkiai dirbantys žmonės svajoja gerai išsimiegoti. Tokio malonumo tikėjosi ir kaunietis Marius, gyvenantis Žemuosiuose Šančiuose.

Vyras kankinosi negalėdamas užmigti nuo triukšmo kaimynystėje, todėl paskambino bendruoju pagalbos numeriu 112.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Vyras kankinosi negalėdamas užmigti nuo triukšmo kaimynystėje, todėl paskambino bendruoju pagalbos numeriu 112.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Sigita Purytė

Sep 12, 2014, 11:41 AM, atnaujinta Feb 9, 2018, 4:19 PM

Buvusios kareivinės, kuriose vyras įsikūręs, dar niekada nedrebėjo nuo tokio triukšmo, koks tą naktį Marių priplėšė iš miegų.

Kaunietis miegojo su atidarytu langu. Apie puse trijų ryto prabudęs, jis skubėjo prie jo įsitikinti, ar ausys jo neapgauna.

Kažkur kaimynystėje skambėjo turkiška muzika. „Ji buvo tokia garsi, kad atsibudau“, - piktinosi kaunietis.

Jis čiupo telefoną ir surinko 112 – norėjo pranešti apie triukšmadarius ir iškviesti policiją, kad juos sutramdytų.

Bendruoju pagalbos telefonu atsiliepė mergina. Anot kauniečio, ji paaiškino, kad policija reaguoja tik į nusikaltimus.

Vyras pasakojo, kad mergina paprašė jo nueiti į tą vietą, iš kur sklinda triukšmas ir įsitikinti, ar ten yra daromas nusikaltimas.

Kai kaunietis pasiūlė policijai nuvažiuoti ir patiems patikrinti, mergina paaiškino, kad policija gali nežinoti lauko durų kodo. Kaip tuomet policijai įeiti pas triukšmadarius?

„Ji taip pat sakė, kad yra iš Klaipėdos. Kodėl kai skambinu iš Kauno, atsiliepia mergina iš Klaipėdos? Kaip veikia šita sistema?“ - klausė kaunietis.

Jam liko neaišku, į ką reikia kreiptis, jei kaimynai neleidžia ilsėtis ir triukšmauja naktimis. „Ar tai nebėra policijos reikalas?“, - abejojo Marius.

Atsako Klaipėdos BPC viršininkas Rolandas Milius:

Paskambino žmogus, kuris nurodė, kad triukšmas jį prižadino iš miego. Operatorė paprašė nurodyti triukšmo šaltinį (adresą iš kur tas triukšmas galėtų būti). Vyras į tai atsakė, kad ten kažkur dešinėje esančiuose namuose. Tiksliau negalėjo įvardinti iš kur tas triukšmas.

Operatorė informavo, kad reikia detalesnės informacijos – adreso, namo nr., laiptinės ir pan., kad negali policijos siųsti pagal tokį orientyrą.

Pokalbio metu vyras kaip ir suprato, kad nėra kur tos policijos siųsti. Operatorė norėdama išsiaiškinti adresą, paprašė vyro, kad gal jis galėtų išeiti į lauką ir įvertinti iš kur tas triukšmas, kokiu adresu. Vyras į tai atsakė, kad jam nesaugu bus neaišku kur ieškoti to triukšmo, t. y. jis pats nežino kur ir kiek reikės eiti, kad rastų.

Bendrasis pagalbos centras priimdamas pagalbos prašymą dėl triukšmo vadovaujasi policijos pateiktu (patvirtintu) klausimynu, kur užduodant klausimus gaunama informacija apie įvykio vietą: adresas, rajonas, gatvė, laiptinė, koridoriaus įėjimo kodai, kas triukšmauja, kuo pasireiškia triukšmas. Tokia informacija padeda operatyviai sureaguoti ir išsiaiškinti triukšmo šaltinį ir skleidėjus.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.