Tačiau atsitiko taip, kad nusprendėme nebesituokti (numatyta vestuvių data buvo birželio 6-oji) ir iki šventės likus 4 mėnesiams, apie tai informavome sodybos savininkus.
Norėdami neprarasti pinigų, kuriuos sumokėjome, prašėme perkelti šventę kitiems metams, tačiau nebuvo leista. Pasak savininkų, sumokėtą depozitą atgausime, jei atsiras norinčiųjų nuomotis sodybą vietoje mūsų.
„Facebook“ paskyroje apie atsilaisvinusią vietą buvo pranešta vos sykį per keturis mėnesius. Be jokios abejonės, galėjo tikrai neatsirasti joks kitas klientas vietoje mūsų, bet...
Tą dieną vis dėlto nuvykome patikrinti, ar namelis tikrai laisvas. Visos sodybos namukai buvo užimti, išskyrus mūsiškį – ten kūrenosi pirtelė, kaito kubilas ir buvo paruošta šašlykinė. Terasoje sėdėjo pati savininkė ir linksmai leido laiką su draugais. Drįsčiau sakyti, jog veikiausiai už mūsų pinigus.
Iš kliento pusės, manyčiau, toks savininkų elgesys yra tiesiog amoralus ir pasėjantis galybę abejonių – juk kam dar ko ieškoti, jei galima nieko nedaryti ir tiesiog už tuos pinigus pabūti patiems. Beje, mažiau nei prieš savaitę mėginau skambinti ir teirautis salės. Sakė, kad tikrai laisva, kad talpina keturiasdešimt žmonių, kai mums buvo sakyta apie trisdešimt.
Visur vien abejonės. Galų gale, po matyto vaizdo, paskambinome Jonaitiškių dvaro internetiniame puslapyje nurodytais kontaktiniais numeriais, išdėstėme savo nuomonę apie matytą reginį ir paklausėme, kaip tai suprasti. Deja, patiems savininkams tai pasirodė labai juokinga. Ir vėlgi – „Facebook“ paskyroje pamatau jų pačių įkeltą nuotrauką, kaip kepė šašlykus ir linksmai leido laiką.
Palinkėčiau visiems atidžiau rinktis ne tik pačią sodybą, bet ir pasidomėti, su kuo turėsite reikalų.
***
„Jonaitiškių dvaro“ savininkas Dainius Prankonis teigė, jog vestuves atšaukusi pora veikiausiai gerai neperskaitė sutarties.
„Sutartyje, kurią pasirašėme, numatyta, kad avansas negrąžinamas. Grąžinti avansą su sąlyga, jei atsirastų kiti klientai, pažadėjome vedini žmogiškumo ir suprasdami užsakovų situaciją. Pažymėjome datą sodybos kalendoriuje, kada ji bus laisva, ir apie tai pranešėme „Facebook“ paskyroje vieną kartą. Pranešinėti tai kasdien nematome tikslo.
Visi, kurie domėjosi, kaip ir patys mane kelis kartus tikrinę užsakovai, buvo informuoti, kad namelis tą dieną laisvas.
Dėl vietų skaičiaus. Užsakovai planavo švęsti vestuves, tuomet puikiai telpa apie 30 svečių. Kitoms progoms – ir iki 45 svečių.
Šis namelis vasaros šeštadieniams dažniausiai užsakomas prieš metus-pusmetį. Patys užsakovai galėjo pranešti tai savo „Facebook“ paskyrose ir atrasti norinčių nuomotis. Tuomet būtų atgavę avansą. Nepamirškime, kad sutartyje numatyta, jog avansas negrąžinamas.
Jie nėra vieninteliai, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių atsisakė datos ir prarado avansą. Tačiau pirmieji, kurie nesuprato avanso esmės. Kadangi jie nesumokėjo pilnos nuomos kainos, namelis liko laisvas. Tuomet, kaip sodybos ir namelio savininkas, leidau sau pasėdėti šeštadienio vakarą ant terasos ir pasimėgauti skaniais šašlykais.
Visgi avansas nėra visa namelio nuomos kaina, todėl mes suinteresuoti rasti kitus nuomininkus“, – rašė D.Prankonis.
Sodybos savininkas vėliau pasitaisė, kad šašlykus kepė ne šeštadienį, o sekmadienį.
„Turbūt užsakovai net neperskaitė sutarties. Nes tiek kalbant telefonu, tiek iš komentaro matyti, kad neskiria depozito nuo avanso. Jie sumokėjo avansą.
Beje, šašlykus kepiausi sekmadieni po 14 valandos, kuomet turėjo baigtis nuomos laikas. Kad ir kaip būtų juokinga, galime nuraminti užsakovus, kad deginau jau nebe jų (kaip jie galvoja) malkas“, – patikslino verslininkas.
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.