Skrisdamas iš Londono lietuvis drebėjo: „Laukėme katastrofos“

Skrydžio metu man visą laiką drebėjo rankos. Lėktuve buvę keleiviai, mes, patyrėme šoką. Laukėme katastrofos.

Sausio 7 dieną skridau iš Londono Stanstedo oro uosto į Vilnių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sausio 7 dieną skridau iš Londono Stanstedo oro uosto į Vilnių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lėktuve buvę keleiviai, mes, patyrėme šoką. Laukėme katastrofos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Lėktuve buvę keleiviai, mes, patyrėme šoką. Laukėme katastrofos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Dmitrij

Jan 13, 2016, 3:54 PM, atnaujinta Jun 11, 2017, 5:17 AM

Sausio 7 dieną skridau iš Londono Stanstedo oro uosto į Vilnių. 17:15 val. skrydis prasidėjo, viskas vyko kaip įprasta. Pakilus į atitinkamą aukštį, skrydžio palydovė pradėjo siūlyti maistą, gėrimus. Staiga supratau, kad nebegirdžiu variklių gausmo. Ausys užsikimšo taip, kaip būna jau lėktuvui leidžiantis. Bet juk mes skridome tik pusvalandį. To negalėjo būti.

Skrydžio palydovai su vežimėliais nuskubėjo į lėktuvo priekį. Viena jų visiems, kad nepanikuotų – esą, lėktuvas sulūžo ir mes grįžtame į Stanstedą.

Išsigandau taip, kad pradėjo drebėti rankos. Paprašiau palydovės, kad paaiškintų detaliau, kas įvyko, ir pasakytų, ar saugiai nusileisime. Ji man angliškai paaiškino, kad neveikė viena sistema ir jeigu tęsime skrydį į Vilnių, dėl oro temperatūros jame bei sistemos niuansų, lėktuvas tiesiog nenusileis. Davė suprasti, kad lėktuvas gali sudužti leidžiantis, jei negrįšime į Stanstedą pakeisti tos sistemos.

Likusios 15 minučių iki nusileidimo buvo tikrai labai baisios. Neradau sau vietos nei aš, nei kiti keleiviai. Visi net nustojo vienas su kitu kalbėti.

Nustebino, kad patyrus šoką ir norėjus bent vandens atsigerti, už jį teko susimokėti. Mano manymu, tokiais atvejais bent jau vandens galėjo žmonėms pasiūlyti nemokamai lėktuve, juk tai jų kompanijos įvaizdis. Man norėjosi, nusileidus Stanstede, tiesiog atsisakyti skrydžio.

Ačiū Dievui, viskas baigėsi sėkmingai, nusileidome kietokai. Sistemą keitė apie valandą, paskui pilotė atsiprašė už patirtą stresą ir nepatogumus, ir dar kartą papasakojo apie tą sistemą bei lėktuvo būklę. Pranešė, kad galime skristi toliau. 

Per šią kelionę patyriau šoką. Stresas ir baimė apėmė ne tik dėl sugedusio prietaiso, bet ir dėl pastarųjų įvykių pasaulyje (Egiptas, Prancūzija...). Tiesą sakant, pagalvojau, kad palydovė visus tik ramino, o yra kažkas rimčiau iš tikrųjų. Ačiū Dievui, viskas baigėsi gerai.

***

Vilniaus oro uosto atstovė teigė, jog skaitytojo minėtas skrydis vėlavo apie 2 valandas, o pavėlavimo priežastis – techniniai sunkumai, kurie konkrečiau Vilniaus oro uostui įvardyti nebuvo.

Skrydžių bendrovės „Ryanair“ atstovas Ronanas tvirtino, kad jokio pavojaus nebuvo.

„Lėktuvas, skridęs iš Londono Stanstedo į Vilnių sausio 7 dieną, neilgai trukus po pakilimo sugrįžo į Londono Stanstedo oro uostą. Tai įvyko po to, kai lėktuve užsidegė lemputė, indikuojanti galimą nedidelį techninį nesklandumą. Lėktuvas nusileido normaliai ir buvo sutiktas „Ryanair“ inžinierių.

Inžinieriai problemą pašalino ir lėktuvas išskrido į Vilnių.

„Ryanair“ nuoširdžiai atsiprašo visų šio trukdžio paveiktų klientų,“ – sakė Ronanas.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.