Po pramogų vandens parke šeima paprašė „Vichy“ pasiaiškinti

Savaitgalį su šeima (turime du mažamečius vaikus) pirmą kartą apsilankėme Vilniaus vandens pramogų parke „Vichy“. Likau nustebinta kai kurių dalykų, į kuriuos dėmesį turėtų atkreipti minėto parko administracija, vadovai. Kainos yra, sakyčiau, nemažos (50 eurų 4 asmenims). Kalbėsiu apie paslaugas tėvams su mažamečiais vaikais.

Patys kalti, kad turim tuos vaikus, todėl turim maudytis varlynuke ir kalenti dantimis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Patys kalti, kad turim tuos vaikus, todėl turim maudytis varlynuke ir kalenti dantimis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Savaitgalį su šeima (turime du mažamečius vaikus) pirmą kartą apsilankėme Vilniaus vandens pramogų parke „Vichy“.<br>R.Jurgaičio nuotr.
Savaitgalį su šeima (turime du mažamečius vaikus) pirmą kartą apsilankėme Vilniaus vandens pramogų parke „Vichy“.<br>R.Jurgaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Rasa

Jan 22, 2016, 8:48 AM, atnaujinta Jun 10, 2017, 12:33 PM

Pramogavome vaikų zonoje, kurioje yra negilus baseinas ir kiti vaikams pritaikyti atrakcionai. Į pirtis eiti mes neturėjome teisės, nes su vaikais neįleidžia. Suprantu, kodėl – jie tik trukdys, galbūt nesaugu, ok, tai suprantama. Be to, „lėliukams“ į pirtį negalima, aišku, normalūs tėvai jų ten neneštų.

Taigi, gal po kokių 15 min. jau pradėjo darytis šalta. Vanduo nebuvo pats šilčiausias, tikrai norėjosi šmurkštelėti į pirtelę bent trumpam, kad sušiltume. Na, gerai, turėjome rankšluosčių, bet po pusvalandžio jie jau buvo šlapi.

Vaikai dūksta, jiems tas šaltis ne galvoj, nors mano mergytė visąlaik kaleno dantukais ir jau skundėsi, kad šalta. Tad kelis kartus ėjom į dušus, kad sušiltume, bet iki jų irgi nemažai kelio reikia nueiti per koridorių, pro skersvėjus. 

Taip, galima buvo pasiimti daugiau rankšluosčių, chalatų, bet keturių asmenų šeimai jau susidaro nemažai mantos, o ir pirmą kartą einant, iš kur tokius dalykus gali žinoti. Negi negalima numatyti toje zonoje kokios mini džakuzi su šiltu vandeniu ar mini pirtelės, kurioje būtų nedidelis karštis?

Arba būtų numatyta galimybė išsinuomoti rankšluosčius, chalatus, kad nebūtų to diskomforto jausmo, kuris lydėjo nuolat ir jau norėjosi kuo greičiau išeiti.

Tai čia vienas dalykas. O kitas dalykas – įvykis prieš mūsų akis, kuris galėjo baigtis nelaime.

Buvome su vaikais baseine, kuriame banguoja. Ten jau galima būti visiems. Ir staiga vienas vyras sušuko: „Eik iš ten!!!“

Mano vyras nuplaukė į tą pusę, kur šaukė vyras, o ten buvusi gelbėtoja net nesureagavo iš karto. Tik šiek tiek vėliau atplaukė ir trise ištraukė girtą kaip pėdą vyrą! Jis vos nenuskendo... Jis nepaėjo nuo alkoholio, o ne nuo streso, kaip pamaniau iš pradžių.

Subėgo, aišku, visi gelbėtojai, turbūt išprašė jį. Nemačiau, kur tas girtas vyras buvo išvestas, bet kaip galima pardavinėti alkoholį tokiose vietose, man niekaip nesuprantama. Jis gi toks neatėjo. Tas baseinas negilus, bet išgėrusiam žmogui turbūt pakanka varlynuko, kad nuskęstų...

O šaunioji gelbėtoja dar pasiskundė, kad jos makiažas nubėgo. Mano vyras girdėjo, kai kartu tą žmogų traukė iš vandens...

 Žinoma, tas vyras pats kaltas, bet jeigu nebūtų svaigiųjų gėrimų, jų ir nereikėtų. Jį dar mačiau šlitinėjantį ir griuvinėjantį rūbinėje, vos neužgriuvo ant vaikų... Kodėl jo neišvedė iš parko, man niekaip nesuprantama. 

Norėčiau, kad „Vichy“ parko vadovybė paaiškintų, kodėl taip vyksta ir ką būtų galima padaryti geriau.

* * *

„Vichy“ vandens parko vadovė Ieva Šemberienė teigė, jog kai kurių parko galimybių skaitytoja Rasa nepastebėjo.

„Nuoširdžiai apgailestauju, kad lankytoja mūsų vandens parke patyrė ne tik gerų emocijų. Dėkoju už pastabas, jos padeda mums gerinti paslaugų kokybę.

Vandens ir oro temperatūra „Vichy“ vandens parke yra nuolat tikrinama ir nustatoma pagal mūsų šalyje galiojančias higienos normas. Šios normos yra privalomos parkui, todėl jų laikomės.

Lankytojams siūlome galimybę išsinuomoti ir rankšluosčių, ir chalatų. Pirmajame parko aukšte veikia ir dvi pirtys, kuriose galima lankytis su vaikais, apsilankymas čia papildomai nekainuoja. Apmaudu, kad mūsų klientė šių galimybių nepastebėjo. Siekdami, kad tokių nesusipratimų ateityje būtų mažiau, pasirūpinsime papildomu klientų informavimu apie veikiančias pirtis ir rankšluosčių nuomą.

Taip pat noriu patikinti, kad pasirūpinti mūsų lankytojų saugumu yra pati svarbiausia vandens parko užduotis. Todėl visos baseinų zonos yra nuolat stebimos profesionalių gelbėtojų, kurių darbas – užtikrinti saugumą.

Akivaizdu, kad nesaikingas alkoholio vartojimas yra tarp opiausių bėdų mūsų šalyje. Deja, vandens parke, kaip ir kitose viešose vietose, taip pat pasitaiko padauginusių lankytojų. Dedame visas pastangas, kad neblaivūs asmenys keltų kuo mažiau rūpesčių mūsų parko lankytojams.

Visus klientus, kuriems kyla klausimų, rūpesčių ar skundų, visada kviečiame tiesiogiai bendrauti su „Vichy“ vandens parko personalu. Taip pat kviečiu savo mintimis dalintis parko pasiūlymų knygoje“, – siūlė I.Šemberienė. 

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paaiškino, kad Higienos normose yra reglamentuojami tam tikri lankytojams skirtų visuomeninių patalpų mikroklimato reikalavimai, tokie kaip oro temperatūra, temperatūrų skirtumas, santykinė oro drėgmė.

„Kilus abejonių dėl vandens ir oro temperatūros, baseinuose esančio vėdinimo, reikėtų kreiptis į Vilniaus visuomenės sveikatos centrą. Visuomenės sveikatos centrai vykdo baseinų veiklos visuomenės sveikatos saugos kontrolę bei prižiūri baseinų teikiamų paslaugų kokybę.

Pažymėtina, kad teisės aktai numato, jog Sporto, kultūros ir pramogų paslaugų teikėjas (šiuo atveju vandens pramogų parkas) turi patvirtinti paslaugų teikimo taisykles, kuriose turi būti nustatytos paslaugų teikimo sąlygos, įskaitant paslaugų teikėjo ir vartotojo teises ir pareigas, taikytiną atsakomybę, bilietų, abonementų įsigijimo, keitimo ir grąžinimo sąlygas ir tvarką, abonementų galiojimo sustabdymo ir galiojimo atnaujinimo sąlygas ir tvarką, taikomus apribojimus ir draudimus, saugaus vartotojo elgesio reikalavimus, skirtingas paslaugos teikimo sąlygas, kai tuos skirtumus tiesiogiai pateisina objektyvūs kriterijai, papildomai mokamas paslaugas, nemokamai ar su nuolaida teikiamas paslaugas ir kitas vartotojo apsisprendimui pasinaudoti paslaugomis svarbias sąlygas bei informaciją.

Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti, kad vartotojas, prieš įsigydamas bilietą ar abonementą, turėtų galimybę susipažinti su paslaugų teikimo taisyklėmis. Paslaugų teikėjas taip pat turi užtikrinti, kad teikiamos paslaugos būtų kokybiškos ir saugios.

Jei kilo ginčas dėl kokybės vartotojas pirmiausia raštu turi kreiptis į paslaugų teikėją. Papildomai informuojame, kad licencijas verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais viešose maitinimo įmonėse (restoranuose, kavinėse, baruose ir kt.) išduoda savivaldybės“, – informavo tarnyba.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: esminiai pokyčiai Vilniaus oro uoste