„Uber“ vairuotojas neapsikentė: „Štai keli pamokymai keleiviams“

„Uber“ smarkiai sumažinus kainas Vilniaus mieste, padaugėjo ir besinaudojančių šia paslauga. Mums, „Uber“ partneriams – vairuotojams, tai taip pat puiki žinia. Džiaugiamės galėdami prisidėti skaidrinant ir gerinant pavežimo paslaugų rinką.

Kaip turi elgtis „Uber“ keleivis, kad nemažėtų „UberX“ automobiliukų ir vairuotojai būtų motyvuoti ir toliau dirbtų Vilniaus gatvėse?<br>„Lrytas.lt“ archyvo nuotr.
Kaip turi elgtis „Uber“ keleivis, kad nemažėtų „UberX“ automobiliukų ir vairuotojai būtų motyvuoti ir toliau dirbtų Vilniaus gatvėse?<br>„Lrytas.lt“ archyvo nuotr.
Kaip turi elgtis „Uber“ keleivis?<br>„Reuters/ „Scanpix“ nuotr.
Kaip turi elgtis „Uber“ keleivis?<br>„Reuters/ „Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

„Uber“ vairuotojas – partneris

Jul 31, 2016, 2:05 PM, atnaujinta May 17, 2017, 7:10 AM

Kai kuriems atrodo keista, kodėl mes ryžtamės savo automobilių „laužymui“ dėl kelių papildomų eurų, bet galime jus nuraminti – tai apsimoka. O kaip turi elgtis „Uber“ keleivis, kad nemažėtų „UberX“ automobiliukų ir vairuotojai būtų motyvuoti ir toliau dirbtų Vilniaus gatvėse?

Štai keletas pamokymų „Uber“ keleiviams iš vieno pirmųjų „Uber“ vairuotojų Vilniaus mieste.

1. Kvieskite „Uber“ tik tuomet, kai esate pasiruošę kelionei. Ar norėtumėte, kad tektų savo pakeleivio laukti 10–15 minučių, kai už tas laukimo minutes jums niekas nemoka?

2. Patikrinkite, ar teisingai įvestas jūsų telefono numeris „Uber“ paskyroje, nes vairuotojas dažnai bandys su jumis susisiekti prieš atvykdamas. Kas norėtų, iškviestas į „Akropolį“, važinėti ratais sausakimšoje stovėjimo aikštelėje ir ieškoti savo pakeleivio, kai galima tiesiog su juo susiskambinti ir sutarti dėl patogios vietos?

3. Įsitikinkite, jog laukiate tinkamoje sustoti vietoje. Kelių eismo taisyklių kelio ženklas „332 draudžiama sustoti“, kaip ir kiti ženklai, galioja visiems!

4. Tiksliai nurodykite vietą, iš kurios jus pasiimti. Spaudoje buvo aprašytas atvejis, kai vairuotojas nuvyko į Bukčių mišką, į pakeleivio nurodytą vietą, nors pakeleivis tuo metu buvo Konstitucijos prospekte. Tai gal ir parodo „Uber“ vairuotojų patikimumą ir atsidavimą savo darbui, tačiau keleivis pasirodo kaip ne pats geriausias išmaniojo tel. naudotojas.

5. Tausokite automobilį, kuriuo važiuojate. Ar norėtumėte, kad į jūsų apynaujį automobilį bandytų įlipti pakeleiviai su pilnais gėrimų bokalais arba ką tik iškeptais mėsainiais?

6. Jeigu jūsų laiptinė yra labirinto gale, ar tikrai norite, kad vairuotojas laviruotų keletą minučių sausakimšoje stovėjimo aikštelėje, kai galite paeiti 20–30 metrų ir išsikviesti vairuotoją į kur kas patogesnę vietą? Be to, sutaupysite laiko ir pinigų.

7. Arbatpinigiai. Taip, jie neprivalomi, tačiau ir nedraudžiami. Jeigu jums ypatingai patiko kelionė, ar vairuotojo paslaugumas nevertas mažo „bonusiuko“?

8. Kviečiate „Uber“ vairuotoją į visiškai kelių neturinčią vietovę? Tuomet reikėtų pagalvoti, ar kitą kartą jis norės pas jus važiuoti :).

Iki ir ačiū, kad naudojatės „Uber“!

Šis tekstas atspindi asmeninę autoriaus nuomonę ir nebūtinai sutampa su bendrovės „Uber“ pozicija.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.