Norėjo banke susikurti „Smart-ID“ – įsiutino netikėta problema

Iš banko išvažiavau įsiutęs. Reikėjo atlikti vieną vienintelę operaciją! Bet, matyt, jeigu nemoki manipuliuoti išmaniuoju, pats esi kaltas – skęsk!

Banko komunikacijos specialistė pateikė ir nuorodą, kurioje parodyta kaip pačiam susikurti „Smart-ID“.<br> 123rf nuotr.
Banko komunikacijos specialistė pateikė ir nuorodą, kurioje parodyta kaip pačiam susikurti „Smart-ID“.<br> 123rf nuotr.
Iš banko kaunietis išėjo nusivylęs.<br>M.Patašiaus nuotr.
Iš banko kaunietis išėjo nusivylęs.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Feliksas

Nov 19, 2019, 9:24 AM, atnaujinta Nov 19, 2019, 9:51 AM

Istorija tokia. Gavau naują darbinį telefoną. Į jį niekas nebuvo įkelta, viską reikėjo pasidaryti nuo nulio.

Mano poreikiai nedideli: telefonu turiu skambinti, atsiliepti, rašyti žinutes ir prisijungti prie e. bankininkystės. Tam reikėjo sukurti ir patvirtinti naują „Smart-ID“ paskyrą.

Per pietų pertrauką nuvažiavau į Kaune, Nemuno gatvėje esantį „SEB“ banko padalinį. Išsiėmiau talonėlį su numeriuku ir laukiau.

40 minučių pralaukiau eilėje. 40! Tada, kai pagaliau atėjo mano eilė, priėjau prie langelio ir pasakiau konsultantei, kad noriu susikurti naują „Smart-ID“ paskyrą, nes vieną turėjau sename įrenginyje, o naujame nieko.

Ji paklausė, ar turiu parsisiuntęs programėlę. Atsakiau, kad ne. Sako, tada pirmiausia reikia parsisiųsti. Paaiškinau, kad nemoku – niekada gyvenime nesu nieko siuntęsis – ir paprašiau, gal ji galėtų? Parodytų, kaip parsisiųsti, tada susikurtume tą paskyrą?

O konsultantė atsakė, kad ne, irgi nemoka, nes atsisiuntimas nėra bankinis produktas. 

Pirmiausia, sakė ji, turiu atsisiųsti programėlę, tada ji man padės. Iš banko išvažiavau įsiutęs, kai grįžau į darbą dūmai galėjo iš ausų rūkt.

Esu vidutinio amžiaus vyras, tad atleiskite, jei nemoku siųstis programėlių. Paprašiau kolegų, aišku, atsiuntė man tą programėlę per minutę. Viskas gerai, bet dabar turėsiu dar kartą važiuoti į banką. Dar kartą laukti eilėje. Ir tik tada susikurti „Smart-ID“ paskyrą.

Sakysite, pats kaltas, kad nemoku siųstis? Bet leiskit paklausti, ar neturėtų tokioje situacijoje darbuotojas padėti? Kam geriau nuo to, kad aš važinėju pirmyn atgal? Kometentingas darbuotojas padėtų visus žingsnius nuo A iki Ž.

***

„SEB“ banko komunikacijos projektų vadovė Jovita Bazevičiūtė portalui lrytas.lt pakomentavo situaciją.

„Apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo ir atsiprašome kliento, kad jam nebuvo suteikta reikalinga pagalba.

Banko darbuotojas gali suteikti visą reikalingą informaciją, kaip susikurti „Smart-ID“ paskyrą ir vėliau ja naudotis jungiantis prie interneto banko.

Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad jei klientas turi kitą prisijungimo prie interneto banko priemonę ir pageidauja įsidiegti „Smart-ID“ programėlę, tai gali padaryti nevykdamas į banko skyrių.

Jei kyla klausimų ir yra poreikis pasikonsultuoti, susisiekti su banko atstovu galima paskambinus telefonu.

Beje, prieš skambindami į banką banko interneto svetainėje klientai gali pasitikrinti, koks yra banko konsultantų užimtumas realiuoju laiku, ir užsisakyti nemokamą perskambinimo paslaugą.

„Smart-ID“ yra nemokama programėlė, kurią galima atsisiųsti iš „Google Play“ ar „App Store“ el. parduotuvių į savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir naudoti jungiantis prie interneto banko bei tvirtinti jame atliekamas operacijas.

Norėdami padėti klientams sklandžiau įsidiegti „Smart-ID“, esame sukūrę ir specialią vaizdo instrukciją: 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.