Iš kurorto lietuvė parsivežė paslaptį, kurios dukteriai nė už ką neatskleis

Tai nutiko prieš daug metų. Atostogavau kurorte, mėgavausi Negyvosios jūros grožiu. Kaip tik buvau susipykusi su tuometiniu draugu, tad išvykau su draugėmis į kurortą ir sielvartą malšinau nuostabios gamtos vaizdais.

Manau, kad gyvenimas visada viską sudėlioja į vietas, įsitikinusi istorijos autorė.<br> 123rf nuotr.
 Geriausios, populiariausios istorijos autorius bus apdovanotas nakvyne dviems asmenims arčiausiai Baltijos jūros esančiame SPA centre SPA „Amber Palace“ su švediško stalo pusryčiais ir SPA pramogomis.

A.

Jul 13, 2020, 7:06 PM, atnaujinta Jul 13, 2020, 7:33 PM

Vieną dieną paplūdimyje pamačiau vaikinų kompaniją. Jie žaidė kamuoliu. Staiga kamuolys atlėkė į mano pusę, vos spėjau išsisukti nuo smūgio. Susierzinusi šūktelėjau. Pribėgęs žavingas jaunuolis atsiprašė ir šyptelėjo. Mano širdis virptelėjo. Dar kartą atsiprašęs jis grįžo pas draugus.

Nuo tos akimirkos nebegalėjau nuleisti akių nuo jo. Gulėjau ir paslapčia stebėjau. Vėjas taršė jo nuostabius auksinius plaukus, saulės šviesoje spindėjo jo balti dantys. Kartkartėmis mūsų žvilgsniai susitikdavo.

Atėjo vakaras. Grįžau į viešbutį pas drauges. Nusprendėme visos kartu pavakarieniauti. Restorane sutikome paplūdimyje matytų vaikinų kompaniją. Jie pakvietė mus prisijungti prie jų staliuko.

Draugės sutiko. Visi smagiai leidome laiką. Nežinau, ar alkoholis kaltas, ar aplinka – jaučiau, kaip pradedu nebeatsispirti keriančiam blondino žavesiui. Restorane grojo gyva muzika. Mes šokome. Mūsų kūnai buvo taip arti vienas kito... Atrodė, jog nieko daugiau nėra aplinkui. Sušilę išėjome į lauką.

Ėjome pajūriu. Besileidžianti saulė skendo jūroje... Mudu tolome ir tolome nuo šurmulio, liko tik nuostabi vakaro tyla ir bangų ošimas... Dangų papuošė žvaigždės ir mėnulis. Vienu momentu pajaučiau kaip jis stipriai apkabino mane ir įsisiurbė į lūpas. Aš nesipriešinau.

Aistra užvaldė mus... Į viešbutį grįžome tik auštant.

Kitą dieną išsiruošėme su draugėmis atgal į Lietuvą. Prieš paliekant viešbutį sutikau tą patį žavųjį blondiną. Jis buvo nustebęs, kalbino, kad pasilikčiau ilgiau. Tačiau nepasilikau. Jis užrašė savo kontaktus ir prašė, kad atvykčiau pas jį į Skandinaviją.

Kelionėje atgal į Lietuvą lapelį su jo kontaktais pamečiau. Pagalvojau – toks likimas, tai tebuvo atostogų nuotykis...

Negana to, Lietuvoje susitaikėme su draugu, ir jis man pasipiršo.

Praėjus kuriam laikui po kelionės supratau, kad laukiuosi. Pasakiau apie tai sužadėtiniui, prisipažinau, kad vaikas ne jo. Jis supyko, tačiau po kurio laiko man atleido. Norėjome apie tai pranešti skandinavui, tačiau tikslių jo kontaktų neturėjau, ir jo nepavyko surasti...

Po kiek laiko mums gimė dukra. Mano nuostabus vyras ją augino kaip savo. Deja, kai mergaitė buvo paauglė, jis sunkiai susirgo ir mirė...

Dukra jį mylėjo kaip tikrą tėvą. Ji nežino, kad nėra jo biologinė dukra. Gerbdama vyro atminimą jai to ir nepasakosiu.

Tačiau, manau, jog giliai širdyje ji jaučia, kad yra kitoks vaikas... Mėgdavo sakyti, kad mūsų proseneliai tikriausiai buvo vikingai. Jai nuo vaikystės patiko istorijos apie vikingus, visada svajojo gyventi Skandinavijoje. O kai labai ko nors nori – svajonės virsta realybe.

Dabar ji išvykusi ir gyvena vienoje iš Skandinavijos šalių, laisvai kalba vietine kalba ir planuoja ten savo ateitį. Tai širdis ją šaukia... O aš nesiruošiu tam trukdyti.

Manau, kad gyvenimas visada viską sudėlioja į vietas.

Šis rašinys – skaitytojų rašinių konkurso „Atostogų romanas“ dalyvis.

Gal per atostogas sutikote žmogų, su kuriuo užsimezgė toks tvirtas ryšys, kad vienas kito iš glėbio nepaleidžiate iki šiol?

O gal galvą pametėte dėl žmogaus, kuris, atostogoms pasibaigus, dingo ar pasirodė nevertas jūsų dėmesio? Patyrėte nuotykį, kurio nepamiršite visą gyvenimą?

Dalinkitės savo istorijomis su portalo lrytas.lt skaitytojais – laukia puikus prizas!

Geriausios, populiariausios istorijos autorius bus apdovanotas nakvyne dviems asmenims arčiausiai Baltijos jūros esančiame SPA centre SPA „Amber Palace“ su švediško stalo pusryčiais ir SPA pramogomis.

Čia jūsų lauks subtili prabanga, nepakartojamas vaizdas į jūrą ir gaivinantys SPA malonumai.

Rašinius konkursui siųskite adresu bendraukime@lrytas.lt

Jūsų istorijų laukiame iki liepos 10 d. Laimėtoją, vertindama rašinių populiarumą, išrinks trišalė komisija: „Bendraukime“ redakcija, „Lrytas.lt“ reklamos skyrius ir SPA „Amber Palace“.

Laimėtojas bus paskelbtas liepos 14-ąją.