Remontą vonioje daręs vyras ragina pasimokyti iš jo klaidos, kad netektų mokėti du kartus

Noriu papasakoti pamokančią istoriją apie tai, kaip likau prie suskilusios vonios.

 Vonia.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Vonia.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Vonia.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Vonia.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Viktoras

2022-06-28 17:53, atnaujinta 2022-06-28 17:54

Yra tokia pasaka apie auksinę žuvelę, kurios pabaigoje godi senė vietoj turėtų dvarų ir turtų lieka prie suskilusios geldos. Man nutiko priešingai – likau prie suskilusios vonios. Tačiau ne dėl savo, o dėl kitų godumo. Noriu pasidalinti savo istorija – gal ji kam nors padės išvengti nemalonumų, kurie nutiko man.

Viskas prasidėjo nuo to, kad įsirenginėjau butą ir nutariau įsigyti gerą vonią. Įsigijau. Ir tai buvo pirmoji mano klaida. Antrąją klaidą padariau tuomet, kai nepatikrinau atvežtos vonios. Ji supakuota laukė kampe, kol darbuotojai paruoš vonios kambario grindis ir sienas.

Atrodytų – kas gali nutikti voniai? O, pasirodo, gali. Kai atėjo laikas įrengti vonią, su manim susisiekė meistras ir sako: „Tavo vonia netinkama – ji įskilusi, todėl tau reikia naujos. Ir štai tada prasidėjo mano nemalonumai.“

Pirma dalis: skambinu pardavėjams ir pristatau situaciją. Jų atsakymas paprastas – mes niekuo dėti, kaltas – tu pats. Taip mintyse atsisveikinau su šituo pardavėju visiems laikams, bet dar nepasiduodu.

Antra dalis: skambinu vonią pervežusiems žmonėms – paprastai jie turi draudimą ir jeigu incidentas kiltų dėl jų kaltės, problemą išsispręsti būtų lengviau. Tačiau ir jie sako, kad įtrūkis atsirado ne dėl jų kaltės. Pats linkčiau jais patikėti, nes su meistrais apžiūrėję vonią priėjome išvados, kad įskilimas atsirado ne dėl smūgio (nematyti smūgio vietos, nuoskilų, o ir pakuotė saugo vonią).

Taigi, įtrūkis yra, o kaltų – nė vieno. O juk akivaizdu, kad įtrūkusi vonia verta tiek pat, kiek plaktukas be koto ar pjūklas be rankenos.

Trečia dalis: einu teisybės ieškoti į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Bet ir vėl nesėkmė – gavau atsakymą, kad nėra kaip nustatyti, kada ir dėl ko atsirado įskilimas. Na, jeigu žinočiau, kada ir kaip atsirado įskilimas, man ir tarnybos pagalbos nereikėtų.

Dar viena galimybė – teismas. Bet negi eisi į teismą dėl vonios? Žinoma, kad ne. Bet ir pasiduoti neketinau.

Ketvirta dalis: susisiekiu su gamintojo atstovu ir sakau, kad jūsų vonia įskilo, kaip galima būtų spręsti šitą situaciją? Atsakymas buvo toks: mūsų vonios labai tvirtos ir neskyla. Panašu, kad su atstovu gyvename skirtingose realybėse, nes mano realybėje neskylanti vonia suskilusi būti negali.

Penkta dalis: bandau su gamintoju Vokietijoje – gal jis norės apginti savo prekės ženklą, jeigu to nenori daryti jo atstovai Lietuvoje. Bet gamintojui irgi nerūpi – į mano užklausas niekas neatsakė.

Moralas paprastas – klientas visada teisus. Tačiau tik iki to momento, kol susimoka. O po to jis – visada neteisus. Taip ir likau prie suskilusios vonios.

Po viso to teko įsigyti naują vonią. Tik jau pasirinkau kitą pardavėją ir kitą gamintoją. Ir, žinoma, kai tik gavau pirkinį – atidžiai patikrinau ar nėra kokio nors broko. Tą noriu patarti ir skaitytojams – patikrinkite visus pirkinius ir kuo prekė brangesnė, tuo atidžiau tikrinkite. Sakoma, kad skūpus moka du kartus. Du kartus moka ir tas, kuris pasitiki ir nepatikrina „gero“ prekės ženklo gaminių.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.