Nuomonė: 112 operatorė delsė, nes buvo užgautos jos ambicijos?

Sutikite, toks absurdas turėjo kažkada iškilti į dienos šviesą. Vakar per žinias žiūrėjau reportažą, kaip vairuotojas skambino pranešti apie galimai girtą vairuotoją, tačiau operatorė jo su policija nesujungė.

Vyras pasielgė pilietiškai: pamatė po kelią šlitinėjantį automobilį, sekė jį, norėjo užkirsti kelią nelaimei, bet staigiai prisiskambinti policijai – be šansų.<br>Stop kadras
Vyras pasielgė pilietiškai: pamatė po kelią šlitinėjantį automobilį, sekė jį, norėjo užkirsti kelią nelaimei, bet staigiai prisiskambinti policijai – be šansų.<br>Stop kadras
Skaitytojai pasirodė, kad operatorė, išgirdusi įsakmų skambinusiojo toną, neišlaikė dalykiško tono ir neužtikrino operatyvumo.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
Skaitytojai pasirodė, kad operatorė, išgirdusi įsakmų skambinusiojo toną, neišlaikė dalykiško tono ir neužtikrino operatyvumo.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Miglė

Oct 14, 2015, 11:21 AM, atnaujinta Oct 10, 2017, 4:01 AM

Vidaus reikalų ministras reportaže liepė pasitikėti operatoriais, nes jie dirba pagal nustatytus algoritmus, kurie, kaip supratau, turėtų užtikrinti efektyvų pagalbos suteikimą.

Sutinku, algoritmais gali pasitikėti. O operatorių profesionalumu? Drįsčiau suabejoti. Paaiškinsiu, kodėl.

Jei matėte tą įrašą, tai tikriausiai sutiksite, kad į 112 skambinęs vyras nekalbėjo labai mandagiai. Bet ir neįžeidinėjo. Aš jį suprantu, nes jis buvo susinervinęs. O kas nesusinervintų?

Jis pasielgė pilietiškai: pamatė po kelią šlitinėjantį automobilį, sekė jį, norėjo užkirsti kelią nelaimei, bet staigiai prisiskambinti policijai – be šansų.  Turbūt 80 procentų lietuvių būtų reikalavę to paties, kaip ir tas vairuotojas. Ir, aišku, susinervinę.

O dabar – apie operatorės kalbėjimą.  

Reportažą žiūrėjome kartu su draugu, o mūsų nuomonės, beje,  dažnai išsiskiria. Bet šį kartą visiškai sutapo. Mums abiems pasirodė, kad operatorė, išgirdusi įsakmų skambinusiojo toną, neišlaikė dalykiško tono ir neužtikrino operatyvumo.

Galbūt suveikė užgautos moteriškos ambicijos? Galbūt ji nusprendė parodyti, kieno čia valdžia, ir šiek tiek pavilkinti laiką? 

Pabrėžiu, tokia mums susidarė nuomonė. Galbūt operatorė elgėsi taip, kaip reikėjo. Galbūt patys pasikarščiavome, žiūrėdami reportažą.  Tik patys to nesupratome.

O jums taip nepasirodė?  

O tada, kaip visi matėme, buvo jau per vėlu.

Ne kartą girdėjau, kaip atsakingi pareigūnai aiškino, kad operatorius ar operatorė elgėsi pagal instrukcijas, neskubėjo aklai, nes didelė dalis skambučių yra netikri pranešimai.

Jeigu atvirai, tai šitą dalyką girdėjau jau šimtą kartų! Ir man nerūpi, kas ten jiems skambina, kai aš skambinu pranešti, kad man grasina arba tuoj kas nors ką nors suvažinės! 

Kuo toliau, tuo labiau tie netikri pranešimai man skamba kaip nevykęs, užtat nenuginčijamas pasiteisinimas, todėl kartojamas kaip kokia sielos išganymo mantra. Kitaip tariant – patys kalti? 

Nužudyta daugiavaikė motina, sudeginta mergina, po vilkiku palindęs vairuotojas. Kiek dar aukų prireiks? 

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.