Viešuoju transportu važinėjančiai vilnietei trūko kantrybė: šiuo metu kyla tik vienas klausimas

Nors mes, lietuviai, esame kantrūs iki absurdo, bet net ir mūsų auksinė kantrybė turi pabaigą.

Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Viešojo transporto vairuotojų streikas apsunkino vilniečių gyvenimą.<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Diana

Dec 20, 2022, 6:41 PM

Vakar pavakare paskambinau į įmonę „Vilniaus visuomeninis transportas“. Norėjau pradėti nuo „galvos“, bet, nieko nepešusi, bandžiau surasti bent vieną kitą vadovą. Nepavyko. Ir kai jau buvau beveik praradusi viltį ir priėjusi išvados, kad ir vadovai šitoje įmonėje streikuoja, pagaliau pakėlė ragelį viena įmonės vadovybės atstovė.

Jai paminėjau, kad bandau prisiskambinti VVT generaliniam direktoriui ir jo paklausti, kada jis pagaliau ruošiasi sureguliuoti Vilniaus viešajame transporte dėl vairuotojų streiko susidariusią apgailėtiną situaciją ir kada bus susitarta su streikuojančiais vairuotojais, bet generalinio direktoriaus rasti nepavyko.

„Bet Jūsų generalinis direktorius turbūt nelabai yra susipažinęs su kaip kare už vietą autobuse kovojančių keleivių problematika, juk jis visuomeniniu transportu nevažinėja...?“ – pradėjau aš.

Mano didžiai nuostabai, po pusės minutės pasigirdo atsakymas: „Važinėja...“. Na, buvau labai maloniai nustebinta ir generalinio direktoriaus kolegei sakau: „Labai malonu girdėti. Tai į kelintą autobusą gerbiamam direktoriui pavyksta įlipti...?“ Na, šį kartą klausimas pasirodė gerokai sudėtingesnis...

Detaliai supažindinau VVT atstovę su situacija: išsamiai papasakojau apie tai, kaip COVID-19 ir gripo pandemijų ir epidemijų laikotarpiu laimingieji (kurie, pasitelkę fizinę jėgą ir užmiršę bet kokias mandagybes, sugeba įsibrauti į atvažiavusius autobusus) stovi veidas į veidą, kaip silkės statinėje (net laikytis nereikia!) ir kosėja ir čiaudi vienas ant kito...

Dar papasakojau, kad moksleiviams, VVT dėka, pavyksta atvažiuoti tik į trečią pamoką (nes jie įsigrūda į trečią ar ketvirtą autobusą, kurie ir taip važinėja kas valandą ar dar rečiau), kad žmonės nuolat vėluoja į darbus, ir dar, kad lūžta VVT autobusų durys ir kitos dalys, nes jie nėra pritaikyti tokiam skaičiui piliečių, kurie žūtbūt turi į juos patekti ir kurie yra pasiryžę viskam.

Papasakojau, kad lauki autobuso, o informacinėje lentoje parašyta, kad jis atvyks po 6 minučių. Lauki pusvalandį, valandą, o lentoje matai vis tas pačias 6 minutes... Galiausia, autobusas atvažiuoja, bet jame yra vietos nebent tik VVT generaliniam direktoriui...

Juokinga, jei nebūtų graudu. Turbūt VVT generalinis direktorius tikisi, kad vilniečiai su malonumu visą žiemą vaikščios į darbus, mokyklas, poliklinikas iš vieno Vilniaus galo į kitą. Sportuosime!

Nusipirkę visuomeninio transporto bilietus (juk taupome energiją ir tausojame gamtą – toks buvo VVT pasiūlymas vilniečiams!), esame pasiryžę visą žiemą sportuoti. Ir seni, ir jauni esame įmonės su nekompetentinga vadovybe, įkaitai.

Primenu: nusipirkę nuolatinius bilietus, mokame už VVT transporto paslaugą kaip už gerą, bet paslaugos, VVT vadovybės dėka, negauname.

Nevalingai lenda įkyri mintis, kam reikalingas tas VVT generalinis direktorius, jei jis nesugeba sutvarkyti šios situacijos, nesugeba konstruktyviai tartis ir susitarti su savo darbuotojais, Europos valstybės sostinėje nesugeba užtikrinti savo įmonės darbuotojams elementarių darbo sąlygų?

Direktorius tik laikas nuo laiko sugeba pasirodyti žiniasklaidoje tam, kad pasakytų, kad nieko nenuveikė: nieko su streikuojančiais vairuotojais nesusitarė, ir kuris ir toliau sau važinėja į darbą automobiliu, šildo viršininko kėdę ir gauna už tai nepadoriai didelę algą (vartau generalinio direktoriaus darbo skelbimą su 7000–9000 Eur algos ant popieriaus pasiūlymu).

Ar ne generalinis direktorius turėtų protingai, efektyviai ir atsižvelgdamas į savo klientų ir darbuotojų teisėtus lūkesčius vairuoti savo vadovaujamą įmonę? Autobuso vairuoti jam juk nereikia...

Iškyla tik vienas klausimas: kas mokės? Kas mokės už vilniečių sugadintą sveikatą, vaistus, už gydytojų laiką gydant VVT sušaldytus keleivius, už nupirktus nepanaudotus bilietus ir apviltus klientų lūkesčius, kas mokės įmonėms už pavėlavusių darbuotojų nedirbtą laiką, moksleivių praleistas pamokas, sulaužytus autobusus?

VVT generalinis direktorius ar Vilniaus savivaldybė?

***

„Vilniaus viešojo transporto“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitė atsiprašė, kad vairuotojų streikas sutrikdė skaitytojos ir visų vilniečių kasdienybę.

"Užtikriname Jus, kad dedame visas pastangas, jog streikas kuo greičiau pasibaigtų. Šiuo metu vyksta derybos su profesine sąjunga dėl kolektyvinės sutarties baigtos, rastas sutarimas ir sutartis paruošta pasirašymui.

Labai tikimės, kad greitai galėsime grįžti į įprastas vėžes bei užtikrinti visų autobusų ir troleibusų tvarkaraščių laikymąsi. Patikiname Jus, kad keleiviai mums be galo svarbūs ir darome viską, kad ši situacija kuo greičiau išsispręstų.

Streikuojant vairuotojams, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ siekia vykdyti 50 proc. visų tvarkaraščiuose numatytų kelionių.

Suprantama, kad toks sumažėjęs transporto priemonių kursavimas sukelia keleiviams nepatogumų, tačiau, nors ir sumažėjusiomis apimtimis, viešojo transporto paslauga vis tiek teikiama, todėl atskirai už bilietus kompensacijos nėra numatomos, remiantis įstatymais reglamentuota tvarka.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“, atsižvelgiant į tai, kad dėl išretėjusio transporto keleiviams gali neužtekti 30 ar 60 min. bilieto – 30 min. bilietai galios 1 val., 60 min. bilietai – 2 val. Viešojo transporto kontrolė apie tai informuota ir atsižvelgia tikrindama keleivius", - komentavo „Vilniaus viešojo transporto“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė G. Buivydaitė.

 

 

 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.