Į Vilnių skridęs vyras nustebo keleivio vietoje išvydęs netikėtą keliautoją: „O čia jau įprasta tapo?“

Lrytas.lt redakcija sulaukė vilniečio Gedimino laiško, kuriame vyras aprašė savo įsimintiną kelionę į Vilnių. Lėktuvo salone drauge su kitais keleiviais sėdėjo didžiulis keturkojis. Vyras svarsto, ar tai normali ir saugi praktika keturkojams?

 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br> Lrytas.lt koliažas.
 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br> Skaitytojo nuotr.
 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br> Skaitytojo nuotr.
 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br>R.Jurgaičio nuotr.
 Keleivis nustebo lėktuvo salone pamatęs netikėtą keliautoją.<br>R.Jurgaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Gediminas

2023-05-09 22:16

„Skridau iš Frankfurto į Vilnių ir pats nustebau atsigręžęs į šone sėdinčius keleivius, kai pamačiau šį gražuolį. Jis tiesiog sėdėjo ant sėdynės šalia savo snūduriavusio šeimininko.

O čia taip jau įprasta tapo? Ir apskritai, ar gyvūnui tai sveika? Skridau su oro linijų bendrovės „Lufthansa“ lėktuvu. Ar čia tik šios linijos leidžia keturkojams keleiviams keliauti taip mums įprastai?“.

***

Lietuvos Oro uostų Komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius patvirtino, kad dauguma oro linijų leidžia skraidinti šunis ir kates, kai kurios – smulkių veislių paukščius, kiškius, triušus.

„Tačiau tvarkos, kuriomis jos vadovaujasi, gali skirtis. Todėl kiekvienu atveju rekomenduojame kreiptis į oro vežėją ar ją atstovaujančią antžeminio aptarnavimo bendrovę“, – teigė jis.

***

Vilniaus oro uoste oro bendrovę „Lufthansa“ aptarnaujančios įmonės „Litcargus“ personalo direktorė Asta Jurėnaitė atkreipė dėmesį, kad lėktuvo salone gali skristi tarnybiniai šunys.

„Tokiu atveju jie turi sėdėti pirmoje eilėje (priešais sienelę), keleiviui prie kojų. „Litcargus“ darbuotojai, aptarnaujantys išvykstančius keleivius, sistemoje iš anksto mato, kad kartu su keleiviu skris ir jį lydintis šuo.

Na, o kiti keleiviai atpažinti, kad tai tarnybinis šuo, gali iš šiems šunims segamos specialios pavadėlio dalies, prie kurios jau segamas pats pavadėlis.

Kiti šunys, kurie nėra specialiai treniruoti būti lydinčiais šunimis, salone gali keliauti tik tuo atveju, jei yra pakankamai maži ir telpa į krepšį, kuriame turi praleisti visą skrydžio laiką. Jie taip pat turi atitikti svorio reikalavimus.

Kiekvienos avialinijos turi savas taisykles, tad prieš planuojant skrydį, į kurį norima pasiimti šuniuką ar kitą gyvūną, pravartu iš anksto jomis pasidomėti ir nebijoti pasikonsultuoti. Jei prieš skrydį kyla klausimų, norime padrąsinti keleivius kreiptis į oro uoste dirbančius mūsų keleivių aptarnavimo agentus – stengsimės kuo galėdami padėti!“ – komentavo „Litcargus“ personalo direktorė A. Jurėnaitė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.