Kebabinės akibrokštas: klientei patarė mažiau valgyti

Tikra interneto sensacija tapo kebabinės ir jos klientės susirašinėjimas socialiniame tinkle „Facebook“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 6, 2013, 12:07 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 10:52 AM

Vilnietė ant kebabinės „Jami kebabai ir buritos“ puslapio socialiniame tinkle „Facebook“ paliko tokią žinutę: „Žalgirio gatvėje pirkom 4 kebabus, ir ką - vien kopūstai vietoj daržovių salotų, o mėsa išvis neskani dabar. Kas darosi su kokybe? Jei taip bus, greit bankrutuosite su tokiu požiūriu į maisto kokybę“.

Tačiau vietoj to, kad būtų padėkojęs klientei už nuomonę, pasiūlęs apsilankyti kitą kartą ar panašiai, kebabinės puslapio administratorius nustebino merginą užgauliu tonu: „Mažiau valgyk kebabų, nes jau žandai netelpa į foto“.

Toks komentaras puslapyje sulaukė kelių šimtų „like“, tačiau tuo pat metu iškėlė klausimą apie tinkamus ir netinkamus verslo komunikacijos „Facebook“ pavyzdžius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.