Vilnietė ant kebabinės „Jami kebabai ir buritos“ puslapio socialiniame tinkle „Facebook“ paliko tokią žinutę: „Žalgirio gatvėje pirkom 4 kebabus, ir ką - vien kopūstai vietoj daržovių salotų, o mėsa išvis neskani dabar. Kas darosi su kokybe? Jei taip bus, greit bankrutuosite su tokiu požiūriu į maisto kokybę“.
Tačiau vietoj to, kad būtų padėkojęs klientei už nuomonę, pasiūlęs apsilankyti kitą kartą ar panašiai, kebabinės puslapio administratorius nustebino merginą užgauliu tonu: „Mažiau valgyk kebabų, nes jau žandai netelpa į foto“.
Toks komentaras puslapyje sulaukė kelių šimtų „like“, tačiau tuo pat metu iškėlė klausimą apie tinkamus ir netinkamus verslo komunikacijos „Facebook“ pavyzdžius.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.