Panašu, kad visuomenei skaudžią ir aktualią temą nusprendė išnaudoti ir prekybininkai. „Bendraukime“ skaitytoją ištiko lengvas šokas, kai ji vienoje parduotuvėje pamatė dekoratyvinį automobilio ženklą su „šmaikščia“ seksualinio priekabiavimo potekste.
„Jei jau tikrai nukentėjo, kodėl jos tiek laiko tylėjo ir iš karto nieko nesakė?“ Paprasta. Nes plačiajai visuomenei seksualinė prievarta (priekabiavimas) kažkam prilygsta pokštui, vertam pardavinėti parduotuvėse.
Įdomu, kiek žmonių turėjo patvirtinti šią mintį, nuo idėjos ir įgyvendinimo, iki atsiradimo parduotuvės lentynoje, tačiau nė vienam į galvą nešovė mintis, kad tokie „bajeriai“– nepateisinami?“ – stebėjosi pirkėja.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.