Už tai, kas parašyta ant pakuotės, šokolado gamintojai turės pasiaiškinti

Vienoje sostinės parduotuvėje ant šokolado pakuotės reklamuojamą pasibaigusią akciją išvydęs pirkėjas Ramūnas buvo labai nusivylęs.

 Pirkėjas nusivylė, kad ant šokolado pakuotės reklamuojamas konkursas jau seniai pasibaigęs.<br> Skaitytojo nuotr.
 Pirkėjas nusivylė, kad ant šokolado pakuotės reklamuojamas konkursas jau seniai pasibaigęs.<br> Skaitytojo nuotr.
 Pirkėjas nusivylė, kad ant šokolado pakuotės reklamuojamas konkursas jau seniai pasibaigęs.<br> Skaitytojo nuotr.
 Pirkėjas nusivylė, kad ant šokolado pakuotės reklamuojamas konkursas jau seniai pasibaigęs.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Ramūnas

Jan 25, 2019, 12:26 PM

„Ant pakuotės yra skelbiamas konkursas, bet nuėjus į jų puslapį rašo, kad konkursas baigėsi prieš keletą savaičių.

Ar tokios pakuotės neturi būti išimtos iš prekybos, nes apgaudinėja vartotoją? Įdomu, ką pasakytų Vartotojų teisių tarnyba?“ – smalsavo „Bendraukime“ skaitytojas Ramūnas.

***

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus patarėja Giedrė Nenartavičiūtė informavo, kad

„Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(6) straipsnio 1 dalimi, prieš sudarydamas vartojimo sutartį, verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją (taip pat ir informaciją apie prekių ir paslaugų kainą, taikomas nuolaidas, dalyvavimą žaidimuose ir pan.), o to paties straipsnio 4 dalyje nurodyta, jog pareiga įrodyti, kad informacija pagal šį straipsnį yra suteikta vartotojui, tenka verslininkui.

Jei atitinkama informacija teisinga, gerai informuotas ir pakankamai apdairus bei pastabus vartotojas gali susiformuoti nuomonę apie siūlomus produktus nepakenkdamas savo ekonominiams interesams, tuo tarpu priešingai – jei atitinkama informacija klaidinga, tai gali iškreipti vidutinio vartotojo ekonominį elgesį.

Pagal šio straipsnio 5 dalį, verslininkas, neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui, turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius.

Papildomai informuojame, kad atsižvelgdama į jūsų pateiktą informaciją, Tarnyba kreipsis į AB „Vilniaus pergalė“ ir paprašys pateikti paaiškinimus dėl jūsų laiške nurodyto atvejo“, – komentavo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė.

***

„Vilniaus pergalės“ Marketingo vadovas Justas Razmus pabrėžė, kad organizuotoje ir keturis mėnesius vykusi akcija buvo su daugiau nei 20 skirtingų produktų. 

Visų jų apyvartumas skiriasi ir jis priklauso nuo įvairių veiksnių (pardavimų, nuolaidų, išstatymų, net oro sąlygų ir kt.), todėl nutaikyti, kad paskutinę akcijos dieną lentynose neliktų nė vienos akcinės prekės, praktiškai nėra įmanoma. 

„Rinkoje įprasta praktika – ant akcinių pakuočių užrašyti gamintojo interneto svetainės adresą ir ten pateikti išsamią informaciją apie akciją (nuo akcijos galiojimo terminų iki akcijos taisyklių). 

Būtent todėl ant visų akcijoje dalyvavusių produktų pakuočių, toje pačioje zonoje, kur minimi prizai, yra ir nukreipimas į svetainę pergale.lt. Pridedame vaizdelį, kuris iliustruoja tai, ką mato mūsų svetainės lankytojai.

Kaip bebūtų, atsiprašome pirkėjų už galimai kilusius nepatogumus“, – komentavo „Vilniaus pergalės“ Marketingo vadovas J. Razmus.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.