Didelės ažūrinės metalinės konstrukcijos šalia Kruizinių laivų terminalo nepuošia aplinkos ir stebina atvykėlius.
Archeologai apribojimų šiai teritorijai netaiko, nes kadaise elingo vietoje telkšojo vanduo ir senojo kultūrinio sluoksnio čia nėra.
Paveldosaugininkai irgi nekelia didesnių reikalavimų, tik nori, kad įrenginys būtų išsaugotas. Svarbiausia, kad elingo sprendiniai sietųsi su šalia esančia piliavietės teritorija.
Pasiūlymų, kuo turėtų pavirsti elingas, būta įvairių: čia galėtų būti laivo formos viešbutis, lauko kino teatras, koncertų ir konferencijų salės, kavinės, vieta jūriniams renginiams, festivaliams.
Visa tai – ateitis, o kol kas siūloma bent jau apšviesti elingą.
„Šios teritorijos panaudojimo galimybės – begalinės. Elingas turi tapti miesto vizitine kortele“, – sakė uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas.
Iškėlė į Kylį
P.W.Lindenau laivų statykla Klaipėdoje pradėjo veikti beveik prieš šimtą metų. Čia buvo statomi keleiviniai garlaiviai, ledlaužiai, vilkikai, keltai, baržos.
1922 m. į vandenį nuleistas pirmasis keleivinis garlaivis „Cattaro“. Gamykla ypač suklestėjo 1930–1936 metais.
Prasidėjus Antrajam pasauliniam karui laivų statykla iškelta. 1945 m. ji pradėjo veikti Kylio mieste (Vokietija).