Lietuviams patiks: šis oro uostas bus įspūdingai atnaujintas

Praėjus mažiau nei penkeriems metams po atidarymo, Gruzijos Kutaisio „King David the Builder“ tarptautinį oro uostą reikia rekonstruoti. Dėl sparčiai augančio keleivių skaičiaus turistams čia darosi per ankšta. Štai ką rodo skaičiai: nuo 2012-ųjų, kai oro uostas per metus aptarnavo 12 915 keleivių, 2016-aisiais jų padaugėjo iki 300 tūkstančių. Planuojant oro uosto plėtrą, žiūrima į perspektyvą – 2020-aisiais Gruzijos Kutaisio „King David the Builder“ tarptautiniame oro uoste turėtų apsilankyti milijonas keleivių.

 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> N.Mamasakhlisi/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> N.Mamasakhlisi/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br> „VA-render“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br>„UNStudio“/archdaily.com nuotr.
 Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.<br>„UNStudio“/archdaily.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Nov 30, 2017, 3:36 PM, atnaujinta Nov 30, 2017, 3:47 PM

Užduotį praplėsti oro uostą gavo jį projektavę architektai – „UNStudio“, dirbantys su vietos specialistais iš „Artstudio Project“ biuro. Architektų komanda turės praplėsti oro uosto koncepciją, kurioje – terasomis išdėstytos laukimo salės, o ant stogo – žalioji zona.

Plėsti terminalą numatyta įpinant elementą, susišaukiantį su horizonte matomais Kaukazo kalnais, rašo archdaily.com.

Kad išlaikytų vizualią sąsają, „UNStudio“ ir oro uosto konsultantė IATA išskyrtė penkias funkcines salas: išvykimo salė, saugos zona, centrinė keleivių salė, darbuotojų kabinetai ir atvykimo salė.

„Padidinus išvykimo, atvykimo ir centinės salės atvirumą ir permatomumą, galėsime tikėtis, kad keleiviams taps patogiau“, – sako „UNStudio“.

Iškilusi aikštė taps žalia poilsio ir laukimo zona, kuri bus pasiekiama tiek besiruošiantiems skrydžiui, tiek laukiantiems atvykstančiųjų.

Dabar esantis vestibiulis ir laukinis esančio terminalo kiemas bus transformuoti į išvykimo salę, o atvykimo salę numatyta įkurti kitame naujojo terminalo gale. Teritorija po žeme taip bus panaudota čia įkuriant bagažo tvarkymo skyrių ir muitinę.

Kad nepertrūktų oro uosto darbas, terminalas bus rekonstruojamas keliais etapais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.