Kojas pakertantis talentas: pažiūrėkite, kaip miestus piešia gabiausieji

Pasaulio architektūros festivalis antrus metus mėgina įtvirtinti tradiciją – įteikti prizą už geriausią architektūrinės tematikos piešinį. Tik pernai, 2017-aisiais, atsiradusia iniciatyva norima pabrėžti piešimo ranka svarbą tuo pačiu apimant ir kūrybiškai panaudotas skaitmenines technologijas.

 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
„Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br>Li Hano piešinys/archdaily.com
„Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br>Li Hano piešinys/archdaily.com
 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
 „Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara“.<br> Li Hano piešinys/archdaily.com
 „The Tower of Memory: the tower and the landscape“.<br>Juano Alberto Arjonos Belmontes piešinys/archdaily.com
 „The Tower of Memory: the tower and the landscape“.<br>Juano Alberto Arjonos Belmontes piešinys/archdaily.com
„The Tower of Memory: the tower and the landscape“.<br>Juano Alberto Arjonos Belmontes piešinys/archdaily.com
„The Tower of Memory: the tower and the landscape“.<br>Juano Alberto Arjonos Belmontes piešinys/archdaily.com
 „6 Moments“.<br> Vincento Perrono piešinys/archdaily.com
 „6 Moments“.<br> Vincento Perrono piešinys/archdaily.com
 „Section“.<br> Roberto Boettgerio piešinys/archdaily.com
 „Section“.<br> Roberto Boettgerio piešinys/archdaily.com
„H]oax [A]ssemblies: Coherent Ontology“.<br>Rishabho Khuranos piešinys/archdaily.com
„H]oax [A]ssemblies: Coherent Ontology“.<br>Rishabho Khuranos piešinys/archdaily.com
 „Calendar House“.<br> Luke'o Ericksono piešinys/archdaily.com
 „Calendar House“.<br> Luke'o Ericksono piešinys/archdaily.com
„Re] Coding Athens in a „Festival of Time“: Archive of Temporality“.<br>Viktoro Gekkero piešinys/archdaily.com
„Re] Coding Athens in a „Festival of Time“: Archive of Temporality“.<br>Viktoro Gekkero piešinys/archdaily.com
„The Babylonian Tower of Modernity“.<br> Carlijn Kingmos piešinys/archdaily.com
„The Babylonian Tower of Modernity“.<br> Carlijn Kingmos piešinys/archdaily.com
 „Spatial Cocktails“.<br> Rezos Alibadi piešinys/archdaily.com
 „Spatial Cocktails“.<br> Rezos Alibadi piešinys/archdaily.com
 „American Dream or American Nightmare“<br> Yue Ma piešinys/archdaily.com
 „American Dream or American Nightmare“<br> Yue Ma piešinys/archdaily.com
 „City Of Beautiful Bodies IV“.<br> Lukaso Goblo piešinys/archdaily.com
 „City Of Beautiful Bodies IV“.<br> Lukaso Goblo piešinys/archdaily.com
 „Elevations of Ambiguity“.<br> Muneebo Ali Khano piešinys/archdaily.com
 „Elevations of Ambiguity“.<br> Muneebo Ali Khano piešinys/archdaily.com
 „Elevations of Ambiguity“.<br> Muneebo Ali Khano piešinys/archdaily.com
 „Elevations of Ambiguity“.<br> Muneebo Ali Khano piešinys/archdaily.com
 „Other Medians:Perceivable Future“.<br>Daisy Ames piešinys/archdaily.com
 „Other Medians:Perceivable Future“.<br>Daisy Ames piešinys/archdaily.com
 „Other Medians:Perceivable Future“.<br>Daisy Ames piešinys/archdaily.com
 „Other Medians:Perceivable Future“.<br>Daisy Ames piešinys/archdaily.com
 „Chuo Ward, Tokyo“.<br> Simono Kalajdjievo piešinys/archdaily.com
 „Chuo Ward, Tokyo“.<br> Simono Kalajdjievo piešinys/archdaily.com
„Womb of Gold“.<br> Hiranyagarbos Divakaro Murthy V. piešinys/archdaily.com
„Womb of Gold“.<br> Hiranyagarbos Divakaro Murthy V. piešinys/archdaily.com
„Embassy Nation“.<br> Sarmado Suhailio piešinys/archdaily.com
„Embassy Nation“.<br> Sarmado Suhailio piešinys/archdaily.com
Daugiau nuotraukų (22)

Lrytas.lt

2018-10-23 21:40, atnaujinta 2018-10-23 21:41

Šiemet laurai kliuvo Li Hanui už jo darbą „The Samsara of Building No.42 on Dirty Street“ (liet. Pastato Purvinojoje gatvėje 42 samsara). Stebinančios grafikos piešiniuose vaizduojamas chronologinis vizualus pasakojimas apie Pekino (Kinija) gyvenamosios architektūros raidą nuo 2008-ųjų iki 2017-ųjų. Per dešimtmetį Pekine tipiniai daugiabučiai tapo pastatais, kuriuose derinama komercinė ir gyvenamoji paskirtis, tačiau pirmuosius kinų valdžia paprasčiausiai nugriovė, rašo archdaily.com.

Vienas komisijos narių, Narinderis Sagoo, išskyrė Li Hano darbo gebėjimą pasakoti. „Šimtai istorijų, nutikusių per devynerius metus, per kuriuos pasikeitė architektūros, miestų ir žmonių gyvenimai“, – sakė N.Sagoo.

Li Hano kūrinys išrinktas apskritai geriausiu visame konkurse bei skaitmeninio piešimo kategorijoje. Prizai taip pat įteikti už geriausią darbą maišyto piešimo – ir ranka, ir skaitmeninio bei piešimo ranka kategorijose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.