Urbanistinių kompleksų architektūros specializacijos magistrė Margarita Pantelejeva Ukmergės gatvės teritoriją pasiūlė paversti reprezentatyvia patekimo į miesto centrą arterija. Taip pat ji čia matytų aiškesnę ir paprastesnę pėsčiųjų zoną - svarbiausiose gatvės atkarpose įrengtų požemines perėjas, pėsčiųjų estakadas, jungiančias aplinkiniams gyventojams aktualias esamas ir naujai kuriamas viešąsias erdves.
Studentė ragintų performuoti erdvę prie Šeškinės poliklinikos, o pėsčiųjų alėjos pabaigoje sukurti dviejų lygių aikštę. Ukmergės ir Ozo gatvių sankryžoje M. Pantelejeva statytų „Miesto centro vartus“ – urbanistinį kompleksą, žymintį įvažiavimą į miesto centrą. Tai absolventė pristatė Seime vykusioje konferencijoje „Lietuvos miestų kaita: praeitis, šių dienų realijos ir ateities iššūkiai“.
„Studentai baigiamuosiuose darbuose analizuoja ir tiria konkrečių teritorijų problemas, ieško įgyvendinamų sprendimų. Galiausiai jie pateikia pasiūlymus, kaip visas išsisklaidžiusias teritorijas sujungti į organišką miestą.
Džiugu, jog studentai kelia klausimus, kaip susigrąžinti prarastas teritorijas ir rūpinasi miesto vientisumu, kokybiška plėtra“, – tvirtino konferencijos „Lietuvos miestų kaita: praeitis, šių dienų realijos ir ateities iššūkiai“ organizatorė VGTU Urbanistikos katedros docentė Dalia Dijokienė.
Renginyje dalyvavusi architektūros absolventė Marija Vaitkutė pasiūlė būdus, kaip sutvarkyti Vilniaus stoties rajoną. Jos nuomone, prie stoties įkurti aukštybiniai pastatai taptų stoties orientyrais net ir esantiems kitame miesto gale. Be to, reikėtų nugriauti aplink stotį esančius nenaudojamus pastatus.
VGTU absolventė pėsčiųjų patogumui ir saugumui siūlo sujungti autobusų bei geležinkelio stotis į vieną kompleksą, taip pat perdengti traukinių stoties peronus. Visos šios priemonės sukurtų naują Vilniaus stoties rajono urbanistinę aplinką, kuri būtų saugesnė ir patrauklesnė, ir į kurią susijungtų trys skirtingos teritorijos – senamiestis, stoties rajonas ir Naujininkai.