Tačiau penkis metus Lietuvoje veikianti nekilnojamojo turto (NT) vystymo įmonė „Citus construction“ keičia situaciją, gerindama vystytojų įvaizdį ir savo veikla įrodydama, kad gali pasirūpinti ne tik namo pastatymu, bet ir bendruomenės formavimu.
„Mūsų požiūriu, inovatyvi statyba, kurią taikome visuose savo projektuose, apima ne tik kokybiško namo pastatymą ir aplinkos sutvarkymą. Tikime, kad bendruomenės, kuri ten gyvens, santykiai taip pat yra labai svarbu. Todėl nuolat ieškome sprendimų, kurie padėtų stiprinti naujakurių bendruomenes ir padėtų kurti malonią gyvenimui aplinką bei atmosferą“, – sako „Citus construction“ direktorius Mindaugas Vanagas.
Įmonės vadovo teigimu, tradicija glaudžiai bendrauti su naujakuriais ir skatinti jų bendravimą tarpusavyje atsirado natūraliai, nuo pat pirmojo įmonės vystomo kotedžų projekto.
„Tuo, kad naujakuriai nori tarpusavyje bendrauti ir tikisi vystytojo įsitraukimo, įsitikinome tuomet, kai tarp kotedžų įrengus tvoras, ilgainiui visi gyventojai paprašė padaryti vartelius, kad galėtų bendrauti su kaimynais. Taip gimė bendro kiemo idėja, kurią iki šiol įgyvendiname kiekviename naujame projekte“, – sako M. Vanagas. Siekdami stiprinti naujakurių bendruomenes, „Citus construction“ organizuoja susipažinimo vakarus, kurių tikslas – ne vien tik supažindinti gyventojus, bet ir patiems su jais susipažinti bei įteikti įkurtuvių dovaną. Tai gali būti piešiniai ant laiptinės sienų, bendras medžių sodinimas su kaimynais ar informacinio pobūdžio susitikimai, kurių metu teikiami patarimai dėl būsto įsirengimo.
Dovanomis palepinti naujakurius įmonė stengiasi ne tik įkurtuvių proga. „Pilaitėje esančiuose naujuose mūsų kotedžuose bene kiekvienas gyventojas vienaip ar kitaip rūpinsis nuosavu kiemu, todėl esame tikri, kad apželdinimo specialisto konsultacija atėjus pavasariui jiems bus naudinga. Planuojame nemokamas profesionalaus apželdintojo konsultacijas suteikti visiems kotedžų gyventojams“, – apie planus pasakoja įmonės vadovas.
Išskirtinį dėmesingumą pirkėjams įmonė išreiškia ir rengdama gyventojų apklausas, kurių rezultatais remiasi plėtodama tolimesnius projektų etapus.
„Gyventojų apklausas daro bene visi vystytojai, tačiau mes laikomės principo, kad apklausų rezultatai ir gyventojų poreikiai turėtų atsispindėti būsimuose etapuose ar projektuose. Esame turėję ne vieną atvejį, kuomet pagal apklausų rezultatus pakoregavome savo verslo planus, būsimų projektų išplanavimą, būstų dydžius ir energines klases“, – sako M. Vanagas.