Užsukti kvies poilsio ir renginių erdvė bei unikalios pramogos, moderniais garso ir apšvietimo sistemų sprendimais praturtinta naujausia šalyje Ledo arena. Lankytojų patogumui bus atnaujintas ir alėjų interjeras, sukurta inovatyvi nuorodų ir informacijos sistema.
2019 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40 tūkst. kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto. Jo dydis prilygsta penkioms futbolo aikštėms, o investicija sieks 14 mln. eurų.
Įgyvendinant šį įspūdingą projektą prekybos centras nebus uždarytas nė vienai dienai – kol vyks atsinaujinimas, lankytojai „Akropolyje“ visada galės patogiai apsipirkti, susitikti, pramogauti ir leisti laisvalaikį.
Pirmieji atsinaujinančio Vilniaus „Akropolio“ pokyčiai jau prasidėjo. Atidarytas moderniausias Lietuvoje „Samsung“ salonas, „Orsay“ drabužių parduotuvė.
Gegužę Vilniaus „Akropolyje“ bus atidaryta pirmoji Baltijos šalyse namų ir apatinių rūbų prekės ženklo „Oysho“ parduotuvė, priklausanti didžiausiai pasaulyje mados kompanijai „Inditex“, kuri valdo vienus žymiausių prekės ženklų, įskaitant „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“ bei „Uterqüe“. Šiuo metu visame pasaulyje veikia daugiau nei 7,4 tūkst. „Inditex“ kompanijai priklausančių parduotuvių.
Vasaros pabaigoje Vilniaus „Akropolyje“ duris atvers rūbų parduotuvė „Superdry“. Prieš rudens sezoną „Akropolyje“ parduotuves atidarys ir pasaulinio garso prekių ženklai „Calvin Klein Underwear“ bei „Tommy Hilfiger“. Kitais metais „Akropolyje“ lankytojų lauks didžiausia šalyje naujausios koncepcijos „Zara“ parduotuvė, kuri po atnaujinimo darbų dvigubai, iki 3 tūkst. kv. m, išplės savo prekybinį plotą. Beveik dvigubai padidės ir „Reserved“ parduotuvė, kuri priklauso vienam sparčiausiai Baltijos šalyse augančių mados tinklų LPP, valdančių „Cropp“, „House“, „Sinsay“ ir „Mohito“ prekių ženklus.
Vykdant pokyčius daug dėmesio bus skirta lankytojų galimybėms rinktis prekes, paslaugas ir laisvalaikį. Todėl atsinaujinęs Vilniaus „Akropolis“ lankytojus pasitiks didesne pramogų pasiūla, atsinaujins kino salės bei bendrosios erdvės, šviežius skonius siūlys naujos kavinės ir restoranai. Vilniaus „Akropolyje“ bus sukurta centrinė poilsio zona, suformuota renginių erdvė.