Daugiabučių priežiūra pandemijos metu: ką verta žinoti gyventojams?

Lietuvoje įsisiautėjusi antroji koronaviruso banga koreguoja ir daugiabučių namų gyventojų kasdienybę. Saugumo vardan žmonės raginami nesibūriuoti laiptinėse, vengti kaimynų sueigų, o būsto priežiūros klausimus spręsti saugiai – nuotoliniu būdu.

Daugiabučius namus administruojanti įmonė „Mano BŪSTAS“ taip pat ragina gyventojus imtis visų atsargumo priemonių ir vengti kaimynų susibūrimų daugiabučiuose.<br>„Mano BŪSTO“ nuotr.
Daugiabučius namus administruojanti įmonė „Mano BŪSTAS“ taip pat ragina gyventojus imtis visų atsargumo priemonių ir vengti kaimynų susibūrimų daugiabučiuose.<br>„Mano BŪSTO“ nuotr.
Daugiabučių priežiūros įmonė jau pirmojo karantino metu skatino gyventojus būsto priežiūros klausimus tvarkyti per savitarnos portalą ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“.<br>„Mano BŪSTO“ nuotr.
Daugiabučių priežiūros įmonė jau pirmojo karantino metu skatino gyventojus būsto priežiūros klausimus tvarkyti per savitarnos portalą ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“.<br>„Mano BŪSTO“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 10, 2020, 11:08 AM

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistai atkreipia dėmesį, kad drastiškai augant COVID-19 susirgimų skaičiui, gyventojai turėtų imtis visų atsargumo priemonių.

Jų teigimu, pirmiausia, kaip įmanoma, reikėtų laikytis fizinės saugos, nes vadinamieji koronaviruso židiniai yra vietose, kur žmonės gyvena vienoje vietoje.

Daugiabučius namus administruojanti įmonė „Mano BŪSTAS“ taip pat ragina gyventojus imtis visų atsargumo priemonių ir vengti kaimynų susibūrimų daugiabučiuose.

Bendrovė yra įdiegusi visas reikalingas sistemas ir yra visapusiškai pasiruošusi savo klientus aptarnauti saugiai, nuotoliniu keliu.

„Kuomet virusas plinta žaibiškai, tikrai būtų neatsakinga daugiabučiuose organizuoti susirinkimus ar be ypatingos priežasties lankytis objektuose namo priežiūros specialistams. Skaitmeninių technologijų proveržio amžiuje nemažai klausimų galime išspręsti vengiant tiesioginio kontakto su gyventojais.

Žinoma, tai netaikoma avarijų atveju – mūsų tarnyba net ir pandemijos metu operatyviai vyksta lokalizuoti gedimų. Visi darbuotojai, dirbantys klientų objektuose, yra aprūpinti būtiniausiomis saugumo priemonėmis“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.

Daugiabučių priežiūros įmonė jau pirmojo karantino metu skatino gyventojus būsto priežiūros klausimus tvarkyti per savitarnos portalą ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“.

Dabar, dar labiau patobulinusi sistemas, bendrovė ragina taip pat elgtis ir šiuo pavojingu laikotarpiu.

M.Genio teigimu, skaitmeninė būsto valdymo platforma užtikrina galimybę visus namo priežiūros reikalus tvarkyti išvengiant tiesioginių fizinių kontaktų, o tai ypač aktualu siaučiant dar pavojingesnei antrajai viruso bangai.

Savitarnos sistemoje galima vienoje vietoje rasti visą reikiamą informaciją: peržiūrėti sąskaitų ir mokėjimų istoriją, registruoti gedimus, gauti visą informaciją apie name planuojamus atlikti darbus, saugiai, išvengiant susibūrimų, dalyvauti apklausose bei balsavimuose.

Vienas didžiausių „eBŪSTO“ privalumų pandemijos metu – galimybė greitai, saugiai ir patogiai apmokėti būsto priežiūros sąskaitas.

Mat sistemos vartotojams nereikia jungtis nei prie el. bankininkystės, nei fiziškai vaikščioti į įmokų surinkimo vietas.

Tai itin aktualu vyresnio amžiaus, rizikos grupėje esantiems asmenims, kuriems sveikatos priežiūros specialistai nerekomenduoja lankytis uždarose viešose vietose.

„Suprantame, kad daliai rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių naudojimasis elektroninėmis priemonėmis vis dar kelia sunkumų. Tačiau esame pasirengę padėti – tereikia paskambinti įmonės telefonu ir mūsų įmonės specialistai padės tiek jungiantis prie savitarnos svetainės, tiek įdiegiant „eBŪSTO“ aplikaciją. Saugoti vyresnių žmonių sveikatą garsiai raginame ir jaunesnius artimuosius – vaikus ar anūkus. Kviečiame padėti savo seneliams prisijaukinti elektroninę erdvę, prisijungti prie saugių vartotojų rato“, – ragina M. Genys.

Su skaitmeninėmis technologijomis mažiau draugaujantys „Mano BŪSTO“ klientai savo užklausas ir toliau gali teikti paskambinę Klientų centro telefonu.

Tačiau M.Genys įspėja, kad dėl pandemijos metu ir šildymo sezono pradžios ne į visus skambučius pavyksta atsiliepti iš pirmo karto.

Tačiau įmonės vadovas ragina nenusiminti – bendrovėje yra įdiegta moderni klientų valdymo sistema, tad į visus praleistus skambučius stengiamasi perskambinti dar tą pačią dieną.

O nenorintiems laukti, jis pataria naudotis „eBŪSTU“, nes registruojant pranešimus per šią platformą, visos užklausos akimirksniu atsiduria klientų užklausų duomenų bazėje ir perduodamos vykdymui.

Tekstas parengtas bendradarbiaujant su „Mano BŪSTU“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.