Kiekviename miegamajame galima gerai išsimiegoti. Sužinok kaip

Netgi jeigu elgiatės  teisingai: po pietų nevartojate kofeino, neleidžiate savo augintiniui  įsitaisyti  jūsų lovoje, prieš eidami miegoti stengiatės atsipalaiduoti, vienas koks nors dalykas vis tiek gali sutrukdyti jums gerai išsimiegoti.

Jeigu užsirašysite vidury nakties kilusias mintis, tai padės jums lengviau užmigti, nei pusę nakties galvojant apie jas.<br>123 rf nuotr.
Jeigu užsirašysite vidury nakties kilusias mintis, tai padės jums lengviau užmigti, nei pusę nakties galvojant apie jas.<br>123 rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 15, 2014, 3:57 PM, atnaujinta Jan 29, 2018, 9:58 AM

Nereikia nė sakyti, kad galimybes gerai išsimiegoti padidina patogus čiužinys. Tačiau  kartais  jo kietumas, medžiaga, iš kurios yra pagamintas, ar dydis gali tik pabloginti jūsų miegą. 

Ramiam miegui svarbu viskas – net jūsų miegamojo sienų spalva ar šio kambario durų spyna. Tačiau juk nepulsi kaskart remontuoti kambario ar perdažyti sienų.

Interneto puslapis „Huffington Post“ pateikė keletą patarimų, padėsiančių jūsų lovą paversti miego rojumi. 

Visų pirma prisiminkite – gyvūnams ir mobiliesiems telefonams jūsų lovoje ne vieta.

Dėmesys čiužiniui. Kokio kietumo jį pasirinkti? Kuris jums patogiausias. Bet svarbiausia, kad čiužinys būtų didelis – kad gulėdami jo viduryje galėtumėte laisvai vartytis abiem kryptimis. Jums ir jūsų partneriui savo lovos pusėse turi būti pakankamai vietos.

Čiužinį keiskite kas dešimt metų.

Pagalvės turėtų būti tokios, kad padėtų jūsų nugarą išlaikyti neutralioje pozicijoje, nesvarbu, ar miegate ant nugaros, ant šono ar ant pilvo. Pagalves reikėtų keisti kas 12-18 mėnesių.

Pasidėkite prie lovos popieriaus ir rašiklį.

Jeigu užsirašysite vidury nakties kilusias mintis, tai padės jums lengviau užmigti, nei pusę nakties galvojant apie jas.

Žinoma, jūsų miegui gali trukdyti pašaliniai garsai, pavyzdžiui, kieme užvestas automobilio variklis, durų varstymas. Bet juos gali pakeisti  ir malonesnis triukšmas – ramūs garsai: lapų šlamėjimas, lietus.

Šviesą skleidžiantys prietaisai taip pat nepadeda užmigti. Kuo mažiau šviesos šaltinių  miegamajame, to geriau. Idealiausia – saulės spindulių nepraleidžiančios užuolaidos. Geriausias miegas – aklinoje tamsoje.

Pasirūpinkite ir tinkama patalyne. Miegoti turi būti nei per šalta, nei per karšta. 

Svarbu ir tinkama pižama ar naktiniai marškiniai. Miego rūbai turi būti patogūs, nevaržantys kūno. Bet tai neturėtų būti sportiniai drabužiai.

Parengta pagal „Huffington Post“

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.