Lietuvos kamerinis orkestras ir italų maestro Christianas Frattima pristatė išskirtinę muzikos programą

Lietuvos nacionalinė filharmonija

Dec 17, 2023, 12:45 PM, atnaujinta Dec 20, 2023, 3:14 PM

Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį. Lietuvoje pirmąsyk buvo atliktas Karibuose gimusio afroamerikiečio, smuiko ir špagos virtuozo, Prancūzijos revoliucijos dalyvio Josepho Bologne’io de Saint-George’o Koncertas smuikui ir orkestrui G-dur. Kompozitoriaus smuiko koncertai – itin virtuoziški, kūrinį solo griežė LKO koncertmeisteris Džeraldas Bidva. Taip pat skambėjo Luigi Cherubini, Luigi Boccherini, Wolfgango Amadeus Mozarto muzika. „Publika pajus to meto Europos – Prancūzijos, Italijos, Vokietijos – atmosferą“, – prieš koncertą sakė Ch. Frattima. Vieną kūrinių, Mozarto ariją, su orkestru atliko sopranas Aistė Pilibavičiūtė.

Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Daugiau nuotraukų (39)
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.
Lietuvos kamerinis orkestras su italų dirigentu, muzikologu, profesoriumi Christianu Frattima pakvietė Nacionalinės filharmonijos publiką patirti „galantiškojo laikotarpio“ – XVIII amžiaus muzikos, kurios natų neįmanoma nusipirkti, – žavesį.<br>D.Matvejevo nuotr.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.