Trečius metus rengiamoje vienoje didžiausių kačių parodų Baltijos šalyse šiemet dalyvaus keli šimtai kačių augintojų iš viso pasaulio.
Tarp parodos staigmenų – Azijos leopardinė katė.
Šios išskirtinio grožio Azijos leopardinės katės Pietų Azijoje buvo medžiojamos keletą šimtmečių ir prijaukintos neseniai, todėl yra nedrąsios ir švelnios.
Kas valdo internetą?
Kilmingoms, karališkai iškėlusioms uodegas, kur panorėjusios žingsniuojančioms katėms neabejingas visas pasaulis.
Pastaraisiais metais jos tapo fenomenaliu reiškiniu internetinėje erdvėje. Vien „YouTube” paskyroje galima rasti kelis milijonus vaizdo įrašų, kuriuose katės užfiksuotos netikėčiausiose situacijose.
2012 metų pradžioje populiariausio pasaulyje socialinio tinklo „Facebook” įkūrėjas Markas Zuckerbergas skelbė, kad net 75 proc. viso interneto turinio valdys katės ir, atrodo, jo spėjimai pildosi.
Pirmojo Lietuvoje portalo apie kates Meu.lt įkūrėjas Vytautas Petrašiūnas pasakoja šiais gyvūnais susižavėjęs dėl jų gebėjimo atkreipti įvairaus amžiaus žmonių dėmesį: „Dirbdamas komunikacijos versle stebėjau aplinkinių pomėgį pasijuokti iš kačių vaizdo įrašų ar nuotraukų interneto svetainėse.
Sukūrę tokią erdvę lietuviams pastebime, kad ir jie katėmis domisi ne mažiau nei dienos aktualijomis.”
Reklamuoja ne tik ėdalą
Retųjų kačių augintojai vis dažniau sulaukia pasiūlymų jų augintinius filmuoti reklamose.
„Populiariausios škotų nulėpausių, škotų nulėpausių ilgaplaukių bei britų trumpaplaukių veislių katės, kurios kartais į filmavimus keliauja net tūkstančius kilometrų”, – pasakojo „Panoramoje” vyksiančios parodos rengėja, Lietuvos gyvūnų augintojų centro prezidentė Renata Citovič.
Reklamos agentūros „Love” kūrybininko Gabrieliaus Jucevičiaus teigimu, katės dažniausiai pasirodo trijų tipų reklamose: pristato produktus ar paslaugas katėms, atlieka herojaus vaidmenį siekiant išplėtoti siužetą, pavyzdžiui, pieno produktų reklamose, sukelia tam tikrą emociją atlikdamos antraeilį vaidmenį ir leisdamos žmonėms džiaugtis „buvimu” reklamoje.
„Prieš keletą metų viena žinomiausių pasaulyje alkoholinių gėrimų gamintoja, pasinaudojusi reklamoje suvaidinusiu katinu, prekės ženklo vertę padidino daugiau nei puse milijardo eurų”, – apie kačių fenomeną reklamoje pasakojo G.Jucevičius.
Palaiko draugiją kavinėse
Dėl įstatymo, leidžiančio kates auginti tik tam tikro dydžio apartamentuose, nemažai japonų katėmis pasidžiaugti eina į specialias kavines.
Tokios „Cat Cafe” lankytojas bus paprašytas batus palikti prie durų ir nusiplauti rankas dezinfekuojamuoju skysčiu. Tik tai padarius galima užsisakyti arbatos ir mėgautis keliasdešimties kačių draugija.
Tarptautinė kačių paroda. Lapkričio 24, 25 d. 10–18 val. Vilnius. Prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama”.