Nuo 2017 metų sausio pirmosios dienos įsigaliojo pakeistos Atliekų susidarymo ir tvarkymo apskaitos ir ataskaitų teikimo taisyklės. Apie tai kokios naujovės laukia įmonių kalbamės su Aplinkos ministerijos Atliekų projektų valdymo skyriaus vyriausiuoju specialistu Petru Vileikiu.
Viena pagrindinių naujovių – tai, kad vykdyti atliekų susidarymo apskaitą ir teikti metines ataskaitas Aplinkos apsaugos agentūrai jau privalo ir su maisto ruošimu bei prekyba susijusios įmonės: viešbučiai, moteliai, restoranai, kavinės, kuriose per kalendorinius metus susidaro daugiau kaip penkios tonos viešojo maitinimo atliekų ar vartoti netinkamų maisto produktų.
Naujosios taisyklės taip pat papildytos reikalavimu pateikti daugiau informacijos apie atliekas jų tvarkytojui pristačiusį fizinį ar juridinį asmenį. Atliekų tvarkymo apskaitos žurnalo skiltyje „Kodas“ turės būti pažymėtas atliekų turėtojo kodas. Jeigu atliekos gautos iš juridinio asmens ar jo padalinio – jo Juridinio asmens registro kodas, jeigu iš individualią veiklą vykdančio fizinio asmens arba gyventojo – jo paso arba asmens tapatybės kortelės numeris.