Virtuali kelionių mugė pasiteisino su kaupu: keliautojai suskubo pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais

Virtuali kelionių mugė „Vivattur“ buvo kaip niekad patraukli keliautojams. Gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Kelionių organizatoriai ir dalyviai skaičiuoja rekordinius pardavimus – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.

Gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Kelionių organizatoriai ir dalyviai skaičiuoja rekordinius pardavimus – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.<br>„Unsplash“ nuotr.
Gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Kelionių organizatoriai ir dalyviai skaičiuoja rekordinius pardavimus – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.<br>„Unsplash“ nuotr.
Gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Kelionių organizatoriai ir dalyviai skaičiuoja rekordinius pardavimus – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.<br>„Unsplash“ nuotr.
Gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Kelionių organizatoriai ir dalyviai skaičiuoja rekordinius pardavimus – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.<br>„Unsplash“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 22, 2023, 9:37 AM

Apžvelgdama virtualios mugės rezultatus, ją organizavusios Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė sako, kad mugė buvo itin sėkminga. Prie jos prisijungė rekordinis dalyvių skaičius – iš viso net 29. O joje dalyvavusių kelionių agentūrų pardavimai viršijo visų ankstesnių mugių rezultatus.

„Virtuali kelionių mugė buvo itin sėkminga. Palyginti su praėjusiais metais ar su tais metais, kai mūsų asociacijos nariai dalyvaudavo gyvai vykstančiose mugėse, kelionių parduota net 2 kartus daugiau. Keliautojai itin susidomėjo išankstiniais kelionių pasiūlymais ir skubėjo pasinaudoti geriausiomis kainomis. Skaičiuojame, kad iš viso kelionių agentūros mugės metu suteikė nuolaidų keliautojams už kiek daugiau nei 2 mln. eurų“, – apibendrina M.Plepytė-Rainienė.

Patrauklūs brangesnių kelionių pasiūlymai

Mugėje dalyvavusio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė taip pat antrina, kad virtualios kelionių mugės rezultatai yra itin geri. Pasak jos, keliautojai atostogoms netaupo: renkasi ilgesnės trukmės keliones, prabangesnius viešbučius, brangesnes keliones – svarbiau už kelionės kainą yra poilsio kokybė.

„Vertindami mugės duomenis, matome, kad vidutinė kelionės kaina vienam žmogui yra apie 900 eurų – tai yra 20 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Populiariausios kelionių kryptys virtualios mugės metus buvo Turkija, Graikija ir Egiptas. Turkija kaip atostogų pasirinkimas išlaiko pirmąją poziciją – 60 proc. visų mugės metu parduotų kelionių yra į Turkiją“, – sako „Tez Tour“ atstovė.

Susidomėjimo sulaukia ir Ispanija, Bulgarija bei Portugalija. Iš tolimesnių šalių keliautojai renkasi atostogas Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

Susidomėjimas virtualiomis mugėmis

Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė pastebi, kad virtualus mugės formatas daug patogesnis klientams.

„Virtualios kelionių mugės įgauna pagreitį tiek pasauliniu, tiek Lietuvos mastu. Atostogas planuojantiems gyventojams toks mugės formatas yra itin patogus, nes nereikia niekur vykti, internetu galima palyginti kelionių pasiūlymus, išsirinkti patraukliausius ir įsigyti juos už geriausią kainą. Matydami tokį keliautojų susidomėjimą ir aktyvumą, virtualias muges organizuosime ir toliau“, – kalba M.Plepytė-Rainienė.

Jos teigimu, šios virtualios kelionių mugės rezultatai įrodė, kad tradicinių mugių formatas nebeatitinka šiandienio keliautojo lūkesčių ir poreikių. Planuojama, kad virtualus Lietuvos turizmo asociacijos projektas „Vivattur“ kvies turizmo sektoriaus atstovus bei keliautojus ir į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą.

Patogu kelionę įsigyti internetu

Olga Belova, virtualioje mugėje dalyvavusio kelionių organizatorių „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, taip pat antrina, kad mugės rezultatai pranoko prognozes.

„Pandemijos laikotarpis paskatino partnerius atsigręžti į skaitmeninį pardavimo kanalą, jį ištobulinti, padaryti paprastą vartotojui, todėl greitai ir patogiai galima įsigyti ir keliones. Virtuali mugė pateisino visus lūkesčius, toks mugės formatas labai patrauklus klientams. Šią tradiciją verta tęsti dar labiau išplečiant funkcionalumus ir galimybes. Didelį keliautojų aktyvumą stebėjome ne tik mugės metu – nuo metų pradžios fiksuojame itin išaugusį keliautojų susidomėjimą išankstiniais kelionių pasiūlymais. Pardavimai šiuo laikotarpiu išaugę net 200 proc.“, – teigia O.Belova.

Virtualios kelionių mugės dalyviai pastebi, kad specialios kainos, nuolaidos ir loterijos keliautojams yra itin patrauklios. Jie skuba pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais ir susiplanuoti svajonių atostogas.

„Kelionių mugės metu matėme, kad mūsų klientai itin domisi ne tik išankstiniais kelionių pasiūlymais į populiarias kryptis kaip Turkija, Graikija, Egiptas, bet ir nemažai keliautojų užsisakė grupių keliones į Šri Lanką, Tailandą, Stambulą. Stebime naują populiarėjančią kelionių madą – kruizus, kuriuos renkasi įvairaus amžiaus keliautojai bei šeimos. Lietuviai neretai keliauja net kelis kartus per metus, todėl mugės metu buvo ypač palanku pasinaudoti specialiais pasiūlymais – mūsų pardavimai augo 50 proc.“, – kalba kelionių agentūros „West Express“ generalinis direktorius Raimondas Ušeckas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.