Tačiau ar paprašę pagalbos tikrai bus netinkamai įvertinti? Amerikiečių psichologai vykdė eksperimentą, kuriuo įrodė, kad pagalbos prašymas atneša tik teigiamų rezultatų. To, kuris konsultuojasi su profesionalu, galutinis produktas bus kokybiškesnis. Prašydami pagalbos ar patarimo žmonės pagilina savo žinias ir pagerina darbo įgūdžius.
Vis dėlto, teigiami rezultatai pasiekiami tik tada, kai patarimo kreipiamasi į profesionalą. Daug eksperimente dalyvavusių darbuotojų pagalbos kreipėsi į neprofesionalus. Kuo daugiau su jais bendradarbiavo, tuo prastesnis buvo galutinis produktas.
Per kitą eksperimentą tyrėjai Davidas Hofmannas ir Zhike Lei nustatė, kad slaugės, iškilus problemai, stengiasi nesikreipti pagalbos į gydytojus. Problemą spręsdamos savaip ir nesiaiškindamos jos priežasčių slaugės ne tik negalėjo efektyviai susidoroti su problema, bet ir visiškai nieko neišmoko.
Didysis „Aš“, ego dažnai užkerta kelią prašyti pagalbos. Neužtikrinti savo jėgomis žmonės slepia klaidas ir kenčia dėl nevisavertiškumo. Geriausias būdas to išvengti – paprašyti patarimo. Tačiau jo prašyti derėtų ne bet ko, o atitinkamos srities eksperto. Jis padės priimti geriausią sprendimą.