„Bitė“ sako perviliojusi daugiausia klientų, „Tele2“ nesutinka

„Bitė Lietuva“ skelbia trečią mėnesį iš eilės pirmaujanti tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių pagal klientų skaičių, perkėlusių savo numerį į bendrovės tinklą. „Tele2“ pastebi, kad nemažai klientų migravo iš tai pačiai bendrovei priklausančio virtualaus operatoriaus „Eurocom“.

„Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų.<br>„Reuters“ nuotr.
„Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų.<br>„Reuters“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 3, 2014, 10:03 AM, atnaujinta Feb 16, 2018, 7:12 PM

Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, sausio mėnesį į „Bitės“ tinklą perkelti 7865 numeriai, į „Tele2“ – 7036, o „Omnitel“ – 3176 numeriai.

Iš viso per sausį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 2198-iais, „Tele2“ – 1525-iais, o „Omnitel“ sumažėjo 3153 klientais. Tačiau į „Bitę“ migravo 782 klientai iš jai pačiai priklausančio virtualaus operatoriaus „Eurocom“ (iš jo į „Bitę“ perbėgo 32 vartotojai). Taigi „Tele2“ mano, kad jos paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiau.

Visgi skaičiuojant bendrą „Bitės“ ir „Eurocom“ vartotojų skaičiaus pokytį, jis yra didesnis nei „Tele2“. Šių dviejų bendrovių klientų skaičius, atmetus vidinę migraciją, per sausį padidėjo 1591-u klientu. 

Renkasi neribotus pokalbius

Mobiliojo ryšio operatoriai nurodo, kad didelė dalis naujų klientų renkasi neribotus pokalbius ir SMS siūlančius planus. „Klientai nori bendrauti be apribojimų, todėl puikiai vertina „Bitės“ neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Šį planą renkasi net 70 proc. mūsų klientų“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas. Bendrovės vadovas pastebi ir naujus klientų vartojimo įpročius. „Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų, o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai – net 100 procentų. Rinktis „Tele2“ mobiliojo ryšio vartotojus skatino šių metų pradžioje pristatyti nauji pasiūlymai. „Tele2“ pasirinkusiems klientams sausį didžiausią įtaką darė prasidėjęs telefonų ir ryšio paslaugų išpardavimas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.