Lietuviai metė iššūkį „Google Maps“

Mobiliųjų programėlių lyderė Lietuvoje „Lemon Labs“ metė iššūkį „Google Maps“ žemėlapiais paremtoms programėlėms. Lietuvių kompanija kuria sprendimą „Beacon Lab“, kuris mobiliųjų vartotojų vietai nustatyti uždarose patalpose naudos pasaulyje sparčiai populiarėjančią technologiją „Beacon“ (liet. švyturys), kuri veikia „Bluetooth low energy“ („Bluetooth LE“) pagrindu.

T.Dirvonskas pastebėjo, kad užkariauti vidaus erdves šiuo metu siekia didžiosios pasaulio korporacijos, dirbančios su mobiliaisiais sprendimais.
T.Dirvonskas pastebėjo, kad užkariauti vidaus erdves šiuo metu siekia didžiosios pasaulio korporacijos, dirbančios su mobiliaisiais sprendimais.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 28, 2014, 10:07 AM, atnaujinta Feb 15, 2018, 8:44 PM

Pirminė produkto versija klientams bus pasiūlyta antrame šių metų ketvirtyje.

Daugiau nei „Google Maps”

„Įprasti „Google Maps“ žemėlapiai patalpose - parduotuvėje ar muziejuje - neveikia, nes nėra ryšio su palydovu, o „Bluetooth LE“ technologija įdomi tuo, kad išdėliojus keletą „Bluetooth“ signalo imtuvų erdvėje, technologija leidžia keliasdešimties centimetrų tikslumu nustatyti vartotojo buvimo vietą ir bendrauti su juo“, – sakė „Lemon Labs“ vadovas Tomas Dirvonskas.

Toks tikslumas leidžia sukurti programėles, kurių paslaugos paremtos navigacija nepraras funkcionalumo tik įžengus į prekybos centrą ar oro uostą, nes programa, paremta „Beacon“ technologija, matys kur tiksliai vaikšto vartotojas.

„Užsukote į pieno produktų skyrių - gausite specialių pasiūlymą sūriui kartu su receptu. Įvedėte savo skrydžio numerį - programėlė jums pasako, kiek minučių užtruksite ir kaip greičiausiai nukeliausite iki reikiamų vartų. Praėjote pro kavos parduotuvėlę - gausite kvietimą nusipirkti kavos su 30 proc. nuolaida per artimiausią pusvalandį. Vartotojui teikiamų asmeninių pasiūlymų kiekį gali riboti nebent fantazija“, – sakė T.Dirvonskas.

„Lemon Labs“ šiuo metu sumanymą tik įgyvendina.

Žengia gigantai: „Apple“ sieks prekės ženklo

T.Dirvonskas pastebėjo, kad užkariauti vidaus erdves šiuo metu siekia didžiosios pasaulio korporacijos, dirbančios su mobiliaisiais sprendimais: dėl „Beacon“ technologijos patentų dabar grumiasi ir didieji IT milžinai. Ekspertų vertinimais, „Beacon“ technologijų rinkos vertė 2018 m. sieks 4 mlrd. JAV dolerių.

„Antradienį „Apple“ neoficialiai pakvietė registruotis visus, kurie gamina tokią programinę įrangą – tai yra, vadinamuosius „iBeacons“. Panašu, kad „Apple“ siekia gauti šio pavadinimo prekės ženklą“, – sakė T.Dirvonskas.

Jis pastebėjo, kad „Bluetooth LE“ technologiją pateko ne tik į „Apple“ akiratį – koncernas „Samsung“ ją įdiegė į naujausią telefoną „Galaxy S5“, „Coca Cola“ ketina „iBeacons“ technologiją pasiūlyti rinkodaros sprendimams Brazilijoje vyksiančiame pasaulio futbolo čempionate.

Kaip veikia „Beacon“ technologija, „Lemon Labs“ lietuviams tikisi parodyti jau už poros mėnesių konferencijoje „Login“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.